וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורג למזוז: דמי הותר, האיצו את החקירה

עודד ארבל

17.4.2006 / 9:15

"גורמים אינטרסנטיים לא מהססים לנקוט בכל האמצעים", כותבים פרקליטיו של יו"ר הכנסת לשעבר, על פרשת מכירת עשות אשקלון

יו"ר הכנסת לשעבר, [[אברהם בורג]], שלח ערב החג מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ולראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוחנן דנינו. במכתב ביקש בורג מהשניים שיורו להאיץ את החקירה בעניין "עשות אשקלון", ולסיים את "מחול השדים", כהגדרתו, סביב מכירת המפעל לקבוצה שבראשותו.

בורג טוען, באמצעות עורכי הדין אלי זהר ויהודה רוזנטל, כי פעל לאורך כל הליך המכירה בשקיפות ובגילוי מלאים, תוך עמידה מלאה בכל הדרישות שהוצבו על ידי הרשויות. לגרסתו, "מחול השדים" סביב המכירה נובע מפעילותם של גורמים אינטרסנטיים הפועלים במטרה לגרום לכך שזכייתה של "קבוצת בורג" תבוטל.

"בתוך כך ולצורך השגת מטרה זו, אותם גורמים אינטרסנטיים אינם מהססים לנקוט את כל האמצעים, תהא פגיעתם אשר תהא, יהיו הנפגעים אשר יהיו. עד עתה נשאה התנהגותם של גורמים אינטרסנטיים אלה פרי הילולים: כתוצאה ממנה, מעוכב הליך המכירה זה חודשים רבים, דמו של מר בורג הותר, ושמו הטוב ומוניטין של עשרות שנות עשייה ציבורית היו למרמס", נכתב.

במכתב מוסיפים פרקליטיו של בורג כי הוא "סמוך ובטוח שבסופה של חקירת המשטרה ייקבע באופן חד-משמעי שלא דבק במעשיו כל פסול. ואולם, נוכח התמשכות ההליכים, הבדיקות והחקירות, עלול להיווצר מצב, שכאשר ייוודעו קביעות אלה - כבר לא ניתן יהיה לתקן את העוול ואת הנזק שנגרמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully