וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שיודע לקרוא וזה שיודע לירות

אדר שלו

16.4.2006 / 12:40

שוטר אמריקני תובע את המשטרה: הפיצו סירטון מביך באינטרנט, בו הוא יורה בטעות לעצמו ברגל, ועוד בהדגמת בטיחות

רק לפני מספר שבועות פורסם כי 'סטאר וורז קיד', הילד הגוץ ששיחק לתומו בחרב מול מצלמת וידאו והפך לכוכב כשהסירטון המביך הופץ באינטרנט, התפשר עם חבריו לכיתה שהפיצו את הקובץ ברשת, מחוץ לכותלי בית המשפט.

לפי דיווח של המרקיורי ניוז, יש כבר קופצים על העגלה, שמתכננים להתעשר מהפדיחה המפורסמת שלהם: השוטר לי פייג' מה-DEA, מחלק הסמים האמריקני, ערך הרצאה לנוער חובב גולף באורלנדו, שעסקה בבטיחות השימוש בנשק. במהלך הדגמה חיה הצליח איכשהו פייג' לירות לעצמו ברגל - לא כמטאפורה, אלא ממש לירות לעצמו בטעות ברגל; אירונית, זה קרה מיד אחרי שהסביר לנוכחים שהוא האדם היחיד בחדר שמוסמך להשתמש באקדח. אפשר לשמוע ברקע את הילדים שבחדר צוחקים.

כדרכם של סרטונים משעשעים כאלו, גם הסרטון הזה דלף איכשהו לאינטרנט, והחל להיות מופץ ברשתות שיתוף הקבצים ובאתרי הסירטונים הויראליים. פייג', שוטר עם וותק של 14 שנה, הושעה ל-5 ימים אחרי התקרית. הוידאו שתיעד את הארוע נמסר לידי ה-DEA. משם, לטענת השוטר לי פייג', הועלה הסרטון לאינטרנט ע"י חבריו לתחנה.

תוך זמן קצר הפך הסרטון ללהיט בקנה מידה שעובר ממייל למייל, ואוף שודר בכמה תוכניות לייט-נייט. "פייג' הפך למטרה ללעג ולקלס הודות לפרסום שניתן לו", נטען בתביעה שהוגשה ב-7 לאפריל. דובר ה-DEA, רוג'ין וייט, הודיע שלא ימסור תגובה בגלל המדיניות של הסוכנות לא לדבר על תיקים שעדיין לא פסקו בעניינם.

"המטרה של ההדגמה היתה להסביר איך לפרק ולהרכיב אקדח", אמר פייג'. "זה משהו שעשיתי מאות פעמים בקריירה שלי. אתמול נכנסתי לאיזשהו אולם, ואישה אחת שאלה אותי אם אני השוטר שירה לעצמו ברגל. זה משהו שאני לא יכול להימלט ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully