וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשת המשטרה לנתח גופות בני הזוג בז'ה

16.4.2006 / 12:20

החוקרים ביקשו לוודא אם לרצח אדלו בז'ה, בת ה- 42 מאור יהודה קדם מאבק. ילדי בני הזוג הועברו לטיפול בני משפחה

בית משפט השלום ב[[תל אביב]] דחה את בקשת המשטרה לנתח את גופותיהם של בני הזוג אדלו ואיילו בז'ה מ[[אור יהודה]]. השופט נימק את החלטתו בכך שלא יוגש כל כתב אישום ולכן אין סיבה לנתח את הגופות. בקול ישראל דווח, כי החוקרים ביקשו לנתח את הגופות, כדי לוודא אם לרצח קדם מאבק בין הבעל לאישה. שבעת ילדיהם של בני הזוג הועברו לטיפולם של בני משפחה עד להחלטת עובדי הרווחה בעניינם.

איילו בז'ה בן 46, דקר ביום שישי בערב את אשתו, אדלו בת ה-42 למוות, במהלך קטטה שפרצה ביניהם. לאחר מכן דקר הבעל גם את עצמו. השניים פונו לבית החולים שיב"א בתל השומר, שם נקבע מאוחר יותר מותם. הקטטה והדקירות היו בנוכחות ילדיהם של בני הזוג, בני שנתיים עד 14.

עו"ד יצחק דסה, מנהל עמותת טבקה, המסייעת לעולי אתיופיה, טען הבוקר בראיון לקול ישראל, כי ראש עיריית אור יהודה, יצחק בוקובזה, מעביר תחושה כי העולים מאתיופיה אינם רצויים בעירו. "לעולי אתיופיה תחושת אפליה והיא נוספת על הבעיות האחרות שהם מתמודדים עימן", אמר.

ראש עיריית אור יהודה, אמר בתגובה לדברים, כי משפחת בז'ה לא הופלתה לרעה וילדיה נקלטו במוסדות החינוך של העיר. לדבריו, שני בני הזוג לא עבדו והמשפחה התקיימה מקצבת הבטחת הכנסה, והיתה נתונה בקשיים כלכליים. אולם לעירייה אין אפשרות למשפחות כאלה סיוע כלכלי מעבר לשירותי הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully