וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתיופים מתלוננים על יחס עיריית אור יהודה

16.4.2006 / 9:50

בעקבות הרצח וההתאבדות של בני הזוג בז'ה תושבי העיר, אמר מנהל עמותת טבקה שראש העירייה מעביר תחושה כי העולים אינם רצויים

עו"ד יצחק דסה, מנהל עמותת טבקה, המסייעת לעולי [[אתיופיה]], טען הבוקר בראיון לקול ישראל, כי ראש עיריית [[אור יהודה]], יצחק בוקובזה, מעביר תחושה כי העולים מאתיופיה אינם רצויים בעירו. "לעולי אתיופיה תחושת אפליה והיא נוספת על הבעיות האחרות שהם מתמודדים עימן", אמר. עו"ד דסה אמר את הדברים בעקבות הרצח וההתאבדות של בני הזוג אדלו ואיילו בז'ה המתגוררים בעיר.

איילו בז'ה בן 46, דקר ביום שישי בערב את אשתו, אדלו בת ה-42 למוות, במהלך קטטה שפרצה ביניהם. לאחר מכן דקר הבעל גם את עצמו. השניים פונו לבית החולים שיב"א בתל השומר, שם נקבע מאוחר יותר מותם. הקטטה והדקירות היו בנוכחות ששת ילדיהם של בני הזוג, בני שנתיים עד 14.

ראש עיריית אור יהודה, אמר בתגובה לדברים, כי משפחת בז'ה לא הופלתה לרעה וילדיה נקלטו במוסדות החינוך של העיר. לדבריו, שני בני הזוג לא עבדו והמשפחה התקיימה מקצבת הבטחת הכנסה, והיתה נתונה בקשיים כלכליים. אולם לעירייה אין אפשרות למשפחות כאלה סיוע כלכלי מעבר לשירותי הרווחה.

מהמשטרה נמסר כי לא התקבלו בעבר תלונות על אלימות במשפחה. עם זאת, שכנים של המשפחה סיפרו לכתבים במקום, כי השניים, שעלו ארצה לפני ארבע שנים מאתיופיה, היו רבים מדי פעם וכי מהדירה היו בוקעות צעקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully