וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לוז ניצח את בני יהודה והשאיר את כפ"ס בחיים

15.4.2006 / 19:59

גם בבלומפילד מול הקבוצה של ניצן שירזי, הקבוצה של אוחנה שוב לא ספגה ושוב ניצחה, 0:1, משער של אקס בני יהודה, שאמר: "לא באתי לנקום"

הפועל כפ"ס של אלי אוחנה ובן לוז הגיעה לבלומפילד למפגש אקסים מול בני יהודה. אלא שאוחנה, שרק בעונה שעברה התעמת עם אוהדי בני יהודה וסימן להם עם אצבע משולשת, היה עסוק הפעם בדברים קצת יותר חשובים: מצד אחד הוא היה חייב שלוש נקודות מול בני יהודה, ומצד שני הראש שלו היה גם במשחק של סכנין בנצרת עילית.

אוחנה עמד במשימה הקשה בצורה מעולה. קבוצתו עמדה היטב על המגרש, שוב לא ספגה וכבשה את שער הניצחון ממש ברגע המתאים, בדקה ה-70, כשידוע לו שנצרת עילית בדרך לניצחון מול סכנין. השער הזה רשום כולו על אוחנה, שהכניס את אורן נסים, החלוץ שסחט את הפנדל החשוב. בן לוז, כמה סמלי, ניגש לבעוט, אחרי שאוהדי בני יהודה שרקו לו בוז לפנ כן, ועמד בלחץ, 0:1 מדהים לכפ"ס. הפער מנצרת עילית אמנם נותר בעינו, אבל המוראל של כפ"ס בעננים לקראת הישורת הסופית של הליגה.

יומן אירועים

דקה 28: שלו מנשה המשיך בבעיטה מעל השער מסירה של סמואל יבואה.

דקה 70: גול! אטצ'י הכשיל את אורן ניסים ברחבה. בן לוז בעט פנימה, 0:1 לכפר סבא.

בני יהודה: יהב יולזרי, אלי אברנבנל, יאיר אזולאי, ארנסט אטצ'י, איציק עזוז, הרוויה קובצביץ', אימורו לוקמן, ראובן עובד, אלי ביטון, ברק בדש, משה ביטון.

כפר סבא: אבי איבגי, אייל משומר, דגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבו בקרי, בן לוז, שלו מנשה, סמואל יבואה, אבי כנפו (אורן ניסים, 65).

שירזי: "זה נראה שחור משחור"

מאמן הפועל כפ"ס, אלי אוחנה, שזכה לתשואות מ-300 אוהדי כפ"ס שהגיעו לבלומפילד, אמר בסיום: "נצרת עילית ניצחה בסכנין, לקחנו את זה בחשבון, ובגלל זה היה חשוב שננצח. לנצרת יש משחקים יותר קשים מאשר לנו, ואנחנו מצפים שהם יאבדו נקודות. ההישארות נמצאת בטווח יד, יהיה עוול אם לא נישאר. היום היינו קצת יותר בלחץ ומתח, אבל במחצית השנייה היינו יותר דומיננטיים. השחקנים עושים עבודה פנטסטית, ואם נמשיך ככה, אין סיבה שלא נישאר. הגענו למצב שזה תלוי רק בנו. יחס השערים שלנו יותר טוב, אנחנו במומנטום יותר טוב, ואני מקווה שנעשה את הבלתי ייאמן".

בן לוז: "לא חיפשתי להוכיח שום דבר לבני יהודה. אני נמצא ביחסים טובים עם רוב השחקנים שם, וביחסים טובים מאוד עם הצוות המקצועי. חבל שיש אנשים בקהל שלא יודעים להעריך ולהוקיר טובה על שלוש שנים יפות שהיו לי, למרות שהן הסתיימו בצורה פחות יפה. לא באתי לנקום, אלא לנצח עם כפ"ס. טוב לי בכפ"ס, אני מאוד נהנה מהאווירה ומהאנשים. אני רוצה להאמין שנישאר בליגה, נעשה דבר לא ייאמן ואז לא יהיה ספק איפה אני נשאר בעונה הבאה".

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי: "לבוא ולתרץ יכולת כזו בגלל הרכב חסר, יהיה בריחה מהמציאות. כפ"ס רצתה יותר ורצה יותר מבני יהודה. אנחנו כבר 4 משחקים בלי נקודות ובלי שערים, ולא איתלה ב-40 הנקודות שהשגנו עד עכשיו. עכשיו זה נראה שחור משחור, מקום אפל. אנחנו רוצים ולא יכולים בתקופה הזו. השחקנים נראים כאילו יש להם משקולות על הרגליים ושהם רוצים שהמשחק ייגמר בלי שהם לא יעשו טעויות. קבוצה יותר טובה מכפ"ס, הייתה מנצחת אותנו היום יותר מ-0:1. פרשת אלירן עטר היא כאובה, אבל היכולת שלנו היא ללא טובה ללא קשר לפרשה הזו, ואני הראשון שיחשוב למה זה קורה. נחפש עוד 5,6 נקודות שיבטיחו לנו את המקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully