וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה של הכרעות ב-NHL (עדכון)

רועי פרידמן

15.4.2006 / 12:01

סן חוזה עשתה מהפך ועזרה לשתי קבוצות, אוטאווה זכתה בבית הצפון מזרחי, קרוליינה חזרה להוביל את המזרח עם ניצחון על טמפה

במשחק בודד ביום שבת ניצחה קרוליינה בפנדלים את טמפה ביי 4:5. ההפסד של הלייטנינג מסבך אותם בתמונת הפלייאוף, אם כי הנקודה בה זכו מגדילה את הפער בינם לבין אטלנטה שבמקום התשיעי לשלוש נקודות. קרוליינה חזרה להוביל את חטיבת המזרח, כשמספר נקודותיה, 111, שווה לזה של אוטווה.

סן חוזה - ונקובר 3:5

הקנוקס עוד הובילו 2:3 בתום השליש השני, אך שלושה שערים בשליש השלישי לא רק שהעלו את השארקס למקום החמישי במערב, הם סידרו לילה טוב לקולוראדו ואדמונטון - את שני הכרטיסים האחרונים לפליי אוף במערב. וכשמדברים על התקפה בסן חוזה, אז כמובן מתכוונים ליקיר המדור, ג'ונת'ן צ'יצ'ו. צ'יצ'ו הבקיע שני שערים (השני לשער ריק), ומסר אסיסט, והוא כרגע עם שער אחת פחות מאחורי יארומיר יאגר בטבלת מלך השערים. חשוב לא פחות לשארקס, ג'ו ת'ורנטון מסר שלושה אסיסטים ובנוסף להובלת הליגה באסיסטים, עם 94, הוא השתווה ליאגר עם 122 נקודות למקום הראשון.

ת'ורנטון, כזכור, הגיע חודש לתוך העונה לסן חוזה בטרייד מבוסטון, כשהשארקס היו אחרונים בבית הפסיפי. אין ספק שהוא מחזק את מועמדותו ל-MVP של הליגה. נילס אקמן, ווילה ניימינן ומארק קארל עם השערים הנוספים ויבדני נבוקוב עם 17 עצירות לשארקס. טוד ברטוזי עם שער ושני אסיסטים, אד ג'ובאנובסקי עם שער ואסיסט, ברנדן מוריסון עם השער הנוסף ומרקוס נאסלונד עם שני אסיסטים לקנוקס, אלכס אולד עם 23 עצירות.


קלגארי - קולוראדו 0:2

מי שהיו צריכים לחכות לתוצאה מסן חוזה, היו האוואלאנש. הפליימס, שזכו באליפות בית לראשונה אחרי 11 שנה, רצו לסגור עניין מהר, ודיון פנף וטוני אמונטי לשער ריק עם השערים, אבל חשוב יותר, מיקה קיפרוסוף. השוער הפיני המצויין, מוביל את הליגה עם 42 נצחונות, 2.09 ממוצע שערי חובה, ו-10 שאט-אאוטס. כרגע הוא רביעי באחוזי עצירות עם 92.2. אין ספק, שקיפרוסוף הוא המועמד המוביל לגביע וזינה, המוענק לשוער המצטיין של העונה, ויכול להיות מועמד גם ל-MVP. קיפרוסוף סיים עם 23 עצירות, כמוהו, השוער בצד השני, חוזה תיאודור, השוער האחרון בליגה שזכה בתואר שוער העונה וה-MVP.


אדמונטון - אנהיים 1:2

האוילרס, לעומת האווס, לקחו את גורלם בידיים. אלס המסקי הבקיע את שער הניצחון 34 שניות לסיום המשחק, ודוויין רולוסון הוסיף 23 עצירות לאויילרס. איתן מורו עם השער הראשון לאויילרס, וכריס פרונגר עם 2 אסיסטים. אנדי מקדונאלד עם שוויון זמני וז'אן-סבסטיאן ז'יגר עם 35 עצירות לדאקס, שירדו למקום השישי במערב.

הפסד בהארכה, זה מה שאוטווה הייתה צריכה

פלורידה - אוטווה 4:5 בהארכה

ג'ו ניוונדייק הבקיע אמנם את שער הנצחון 3:30 לתוך ההארכה, אך השער החשוב במשחק הובקע שתי שניות לתום המועד החוקי. דניאל אלפרדסון, במצב של 6 על 5, השלים חזרה מ-3:0 ו-4:2 כדי לשלוח את המשחק להארכה, ובכך, הסנאטורס מבטיחים את הנקודה שהיו צריכים כדי לזכות בבית הצפון מזרחי.

אלכסיי סמנוב, ג'ון סים, אולי יוקינן ומרטן ז'לינא עם השערים הנוספים לפנתרס, מייק פישר, ג'ייסון ספצה ופטר שייפר עם השערים הנוספים לסנאטורס. רוברטו לואנגו עם 46 עצירות לפלורידה, מייקל מוריסון עם 30 עצירות לאוטאווה.


אטלנטה - וושינגטון 3:5

מריאן הוסה הבקיע את שער הניצחון 10 שניות לתום השליש השני, והוסיף שער, לשער ריק, וכן שני אסיסטים נוספים, והת'ראשרס שומרים על הסיכוי לעלות לפליי אוף, כשהם רק 2 נקודות אחרי טמפה ביי. איליה קובאלצ'וק מבקיע את השער ה-52 שלו העונה, סלאבה קוזלוב עם שער ואסיסט ופטר בונדרה, קפיטל 14 שנה, עם שער נוסף.

אך השער החשוב של המשחק, הובקע 13:01 לתוך המשחק. אלכסנדר אובצ'קין, הרוקי הנהדר של וושינגטון, הבקיע את שערו ה-50 העונה, והצטרף לטימו סלאנה, כרוקי'ז היחידים בהסטוריה של הליגה שמבקיעים 50 שערים בעונה וצוברים 100 נקודות בעונה. בריאן ווילסי ודניוס זוברוס עם השערים הנוספים וג'ף הלפרן עם שני אסיסטים לקפיטלס. מייק דנהם עם 22 עצירות לת'ראשרס, אולאף קוזליג עם 23 עצירות לקפיטלס.


פיטסבורג - ניו יורק ריינג'רס 3:5

עוד רוקי שמחפש היסטוריה הוא סידני קרוסבי מהפנגווינס. קרוסבי, שנבחר בבחירה הראשונה בדראפט האחרון, הבקיע שער ומסר שלושה אסיסטים, והעלה את מאזנו ל-97 נקודות העונה, בדרך להיות השחקן הצעיר אי פעם שצבר 100 נקודות בעונה. קולבי ארמסטרונג עם שני שערים ואסיסט, סרגיי גונצ'אר (במקרה הזה קיבלנו את התיקון) עם שער ואסיסט ומישל אולה עם השערים הנוספים, ואנדי הילברט עם עוד שני אסיסטים לפנגווינס.

יארומיר יאגר, בשערו ה-54, פטר סיקורה ומרסל הוסה עם השערים לריינג'רס. מארק אנדרה פלרי עם 21 עצירות לפנגווינס, קווין וויקס עם 30 עצירות לריינג'רס.


מונטריאול - בוסטון 3:4

הקנדיינס מתקרבים לפליי אוף. שני שערים ואסיסט של אלכסיי קובאלב, שער ושני אסיסטים של יאן בוליס, ושער נוסף של ריכארד זדניק העלו את הקנדיינס ל-1:4 נגד הברויינז, ודויד אבישר הוסיף 25 עצירות. פטריס ברז'רון עם שני שערים ויאן סטאסטני עם שערו הראשון ב-NHL, צמצמו אבל לא יותר מזה. טים תומאס עם 22 עצירות ואסיסט לבוסטון.

גרצקי עוזב את הקויוטיז?

ניו ג'רזי - פילדלפיה 1:4

זאק פאריס עם שני שערים, כולל שער הניצחון, סקוט גומז עם שער ואסיסט בנצחון של הדווילס עם הפליירס, ובכך הם נצמדו אליהם במאבק על המקום החמישי בפליי אוף במזרח. המשמעות של המקום החמישי היא סדרת חוץ בסיבוב הראשון בבפאלו. סרגיי ברילין עם השער הנוסף, בריאן ג'יונטה, מלך השערים של ניו ג'רזי, עם 3 אסיסטים, פטריק אליאש עם שני אסיסטים ומרטן ברודור עם 33 עצירות לדווילס. ניקו דמיטראקוס עם השער ורוברט אש עם 32 עצירות לפליירס.


נשוויל - מינסוטה 2:4

גם ללא ה-MVP שלהם, תומאש ווקואון, הפרדאטורס מבטיחים מקום רביעי במערב. מייק סילינג'ר עם שני שערים, שיי וובר עם שער הנצחון, ודן המהויס עם שער ואסיסט בנצחון של הוויילד. כריס מייסון הוסיף 27 עצירות לפרדאטורס. בריאן רולסטון ווס וואלץ עם השערים וג'וש הרדינג עם 26 עצירות לוויילד.


דטרויט - שיקגו 3:7

הרד ווינגס מתחממים לפליי אוף, ומשיגים את נצחון החוץ ה-30 שלהם העונה. ברנדאן שנהאן עם שלושה שערים ואסיסט, ניקלאס לידסטרום עם שער ושלושה אסיסטים, הנריק זטרברג עם שני שערים ותומאס הולסטרום עם שער נוסף לרד ווינגס. קייל קאלדר, רדים ורבטה ופטריק שרפ עם השערים לבלאקהוקס. מני לגאסי עם 28 עצירות לרד ווינגס, ניקולאי חביבולין עם 12 עצירות וחמישה שערי חובה, קרייג אנדרסון החליף אותו ועצר 21 עצירות עם שני שערי חובה.


פניקס - לוס אנג'לס 0:3

האם וויין גרצקי עוזב את הקויוטיז? בעקבות שינויי בעלות בקבוצה, גרצקי עדיין לא הודיע עם הוא ימשיך בעונה הבאה בפניקס, קבוצה, שהוא היה שותף ברכישתה ב-2001. בלי קשר לזה, 3 שערים בשליש השני, של דרק מוריס, קית' באלארד ופרדריק שיוסטרום הספיקו לקויוטיז, נגד הקינגס, שכבר רוצים לשמוע את הבאזר האחרון של העונה. קרטיס ג'וסף הוותיק עם 32 עצירות לשאט-אוט. מתיה גרון שיחק בשני השלישים הראשונים ועצר 15 עצירות. ג'ייסון לה-ברברה עם 18 עצירות בשליש האחרון.


טורונטו - ניו יורק איילנדרס 3:4 בהארכה

מתיו סטאיאן עם שני שערים, כולל השער בהארכה, דארסי טאקר ומאטס סונדין עם השערים וז'אן סבסטיאן אובין עם 23 עצירות למייפל ליפס. רוברט נילסון, טרנט האנטר, ושון בייטס עם השערים וגארת סנו עם 27 עצירות לאיילנדרס. עוד שתי קבוצות שמחכות לסיום העונה ביום שלישי.


קולומבוס - סנט לואיס 1:4

האם הבלוז רוצים לזכות בבחירה הראשונה בדראפט? אחרי שהם שכחו מתי פעם אחרונה הם לא הגיעו לפליי אוף, הם כרגע במקום ה-29 בליגה, נקודה אחת לפני הפנגווינס. סרגיי פדורוב, מארק הארטיגן, ארון ג'והנסון ומני מלהורטה עם השערים, ופסקאל לקלייר עם 26 עצירות לבלו ג'אקטס. רוסטיסלאב קלסה, צובר הנקודות המוביל של קולומבוס מסר שני אסיסטים ויש לו כרגע 70 נקודות, אחת פחות משיא הקבוצה. ג'מאל מאיירס עם השער וג'ייסון בקאשיהואה עם 27 עצירות לבלוז. הבלוז עם ניצחון אחד ב-16 המשחקים האחרונים, 5 שערים בחמשת המשחקים האחרונים, ו-0 מ-19 בפאוור פליי בחמישה משחקים. דובי ווסקוט מקולומבוס שיזם קטטה, הורחק 11:25 לתוך השליש השני.

תמונת הפלייאוף

דרוג הקבוצות לפליי אוף.

מזרח:

Y-קרולינה 111
Y-אוטאווה 111
X-ריינג'רס 100
X-בפאלו 104
X-פילדלפיה 97
X-ניו ג'רסי 97
מונטריאול 93
טמפה ביי 90
-----------------
אטלנטה 87
טורונטו 86
פלורידה 82
איילנדרס 76
בוסטון 74
וושינגטון 64
פיטסבורג 55


מערב:

ZP-דטרויט 120
Y-דאלאס 109
Y-קלגארי 102
X-נשוויל 102
X-סן חוזה 97
X-אנהיים 96
X-קולוראדו 94
X-אדמונטון 93
-----------------
ונקובר 90
לוס אנג'לס 85
מינסוטה 83
פניקס 79
קולומבוס 70
שיקאגו 61
סנט לואיס 56

X – עלתה לפליי אוף
Y – אלופת בית
Z – אלופת חטיבה
P – המאזן הטוב בליגה

תמונת הפליי אוף כרגע: במזרח אוטווה וקרוליינה תסיימנה במקומות הראשון והשני, כשאלופת הבית האטלנטי תסיים שלישית
בפאלו במקום הרביעי (יתרון ביתיות בסבוב הראשון בפליי אוף).

במערב:

דטרויט ראשונה, דאלאס שנייה, קלגארי שלישית, נשוויל רביעית, מקומות חמש ושש בין אנהיים לסן חוזה, מקומות שבע ושמונה בין קולוראדו לאדמונטון.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully