וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על חייו של עורך העיתון א-סינארה

יואב שטרן

14.4.2006 / 14:29

בנוסף, מחלק של העיתון הותקף ורכבו נשרף. בעיתון חושדים בבל"ד, בשל פרסום לא מחמיא על עזמי בשארה לפני הבחירות

מחלק עיתונים של העיתון הערבי א-סינארה נפצע לפנות בוקר באורח קל כשהותקף של ארבעה אלמונים בכביש שבין הכפרים שעב וכאבול שבגליל. הארבעה היכו אותו ושרפו את מכוניתו על כל תכולתה. תלונה הוגשה על האירוע במשטרת שפרעם. על פי הדיווח, התוקפים מסרו איום דרך מחלק העיתונים לעורך העיתון והבעלים, לוטפי משעור, ובו הוא מוזהר שלא להמשיך בדרך הכתיבה שלו, אחרת "יחתכו לו את האצבעות".

גורמים בעיתון קושרים בין התקיפה לחילופי דברים קשים בין עיתונם לבטאון מפלגת בל"ד, פסל אל-מקאל. א-סינארה פירסם כמה שבועות לפני הבחירות ראיון עם סגן נשיא סוריה לשעבר, עבד אל-חלים חדאם, שתוקף את יו"ר בל"ד, עזמי בשארה, ומאשים אותו שפעל לטובת ישראל בסוריה. בתגובה, תקפו כלי תקשורת המזוהים עם בל"ד את משעור בשל הפרסום ועיתויו, והאשימו אותו בשיקולים זרים.

מבל"ד נמסר היום בתגובה כי בידי המפלגה אין כל מידע על האירוע. "כמובן שאיננו קשורים למה שקרה. עצם בקשת התגובה תמוהה בעינינו", נמסר.

מחלק העיתונים שהותקף סירב לדבר עם "הארץ" מחשש לביטחונו, והפרטים על התקיפה נמסרו מהעיתון. הפצוע הוא הועבר לטיפול במהלך הלילה. ממשטרת שפרעם התקבל אישור לדבר התקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully