וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים אמרו לחולת סרטן השד: זה רק גוש חלב

14.4.2006 / 10:47

האשה סבלה מגידול בקוטר של חצי ס"מ אך הרופאים לא עלו על הבעיה. מומחה: "ימיה של האשה ספורים. סיכוייה לחיות הם 10% בערך"

כתב תביעה הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד רופאים שטיפלו באישה בעלת גוש סרטני בשד והודיעו לה כי מדובר בסך הכל ב"גוש חלב, או לכל היותר בדלקת חריפה".

הרופאים המליצו לאישה, בת 33, על טיפול אנטיביוטי, ורק כעבור ארבעה חודשים התברר כי מדובר בגוש סרטני. בעקבות האיחור הקריטי שלח הסרטן גרורות למוחה של האישה, וסיכוייה לחיות צנחו ל-10% בלבד.

מכתב התביעה עולה, כי האישה, אם לארבעה, הייתה בהריון הרביעי שלה בעת שגילתה גוש קטן בקוטר של כחצי סנטימטר בשד השמאלי שלה. לדבריה, כשפנתה לרופא הנשים שלה, הוא אמר לה כי מדובר ב"גוש חלב" ואף לא הפנה אותה לבדיקות נוספות.

בידיעות אחרונות דווח, כי שבוע לאחר הלידה פנתה האישה לכירורג, והוא הפנה אותה לבדיקת אולטרה-סאונד. בעקבות הבדיקה נאמר לתובעת שיש לה דלקת חריפה בשד.

מצבה של האשה לא השתפר, ורק ארבעה חודשים לאחר שחשה לראשונה בגוש התברר שמדובר בגידול סרטני שהיה כבר בקוטר של שבעה סנטימטרים.

האישה עברה ניתוח לכריתת שד ונזקקה לטיפולים כימותרפיים. שנה לאחר הניתוח היא החלה לסבול מכאבי ראש והקאות. בבדיקה התברר שיש לה שתי גרורות במוח. בעקבות זאת היא עברה ניתוח בראש וקיבלה הקרנות.

לתביעה של האשה צורפה חוות דעת של רופא מומחה, שבה נקבע כי תוחלת החיים שלה נמוכה ביותר ועומדת על 10% לכל היותר, זאת לעומת סיכוי של יותר מ-90% לחיות לו הייתה המחלה מתגלה בזמן. טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully