וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק בקוביות

אדר שלו

13.4.2006 / 17:15

ניית'ן סוואיה הוא יעקב אגם של הלגו, רק שבמקום לפסל מזרקות הוא מעצב בקרים לפלייסטיישן 3 ול-xbox360

במחווה ללבנים הצבעוניות החביבות עליו, אמן הלגו (יאפ, יש מקצוע כזה, אמן לגו) ניית'ן סוואיה עמל ועיצב מקוביות הפלסטיק המפורסמות האלו בקרים (controllers) לסוני פלייסטיישן 3 ול-xbox360. הבקרים עצמם לא עובדים, לא יורים ולא הורגים לוחמים וירטואליים - אלו רק פיסלוני הנצחה ואי אפשר לשחק איתם בפלייסטיישן האמיתי. אפשר אלא רק להציב אותם על השידה בחדר, לזקוף את החזה ולהוכיח שהרוכש הוא אכן גיימר מושבע. המידות דומות מאות למקור.

סוואיה הוא אכן אמן לגו מקצועי; בדף הביוגרפיה שהציב באתר שלו אפשר למצוא וידויים מרגשים על התמכרות ללגו מגיל 5, כשפתח את קופסת הקוביות הססגוניות הראשונה שלו בחג המולד בשנת 1978. הלגו-מאסטר אפילו הציב בדף שלו פורטרט עצמי שעשוי, איך לא, מאבני לגו בשחור-לבן. כמה רטרו. הוא כבר הספיק להתארח בתוכנית של דיוויד לטרמן, בתוכנית הבוקר של NBC ולדבר על פיסול בלגו בשלל כלי תקשורת. הוא מצליח להתפרנס מעיצוב מתנות בלגו בלעדית.

אלא שהגיימרים לא בהכרח מרוצים. המתנגדים לאומנות הזו בבלוג kotaku.com טוענים שהבקרים דומים מדי לבומרנג. מגיבים אחרים התלוננו שחסר כפתור או שניים (לא שאפשר ללחוץ על הכפתורים האלו בין כה וכה). יש שני דגמים, וחייבים להסכים שבומרנג או לא, הם דיי דומים למקור. חבל שאי אפשר לטווח במפלצות איתם גם. החדשות הרעות - סוני הכריזה כי העיצוב לבקר של פלייסטיישן 3 הולך להשתנות דרמטית, מה שאומר שבקר לגו אחד מבין השניים הופך להיות שמיש עוד פחות. חבל על העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully