וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: טבע ממשיכה להתאושש משפל של 5 חודשים

TheMarker

13.4.2006 / 23:11

אם סיסטמס עולה ב-1.5%. גיוון אימג'ינג מוסיפה 1.6%. צ'ק פוינט ממשיכה לאבד גובה בעקבות הורדת המלצה אתמול


בורסות וול סטריט רושמות עליות קלות על רקע מבול נתוני מקרו שפורסמו היום בארה"ב. מדד נאסד"ק עולה ב-0.1% לרמה של 2,317 נקודות; מדד דאו ג'ונס רושם עלייה קלה לרמה של 11,123 נקודות. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות רושם ירידות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עולה ב-0.048% לרמה של 5.024% - זו הפעם הראשונה שהתשואה עולה מעל לרמה של 5% מאז יוני 2002.

מדד בטחון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן, אשר פורסם היום, עלה בחודש אפריל לרמה של 89.2 לעומת 88.9 במארס - עלייה חודשית שלישית ברציפות. עם זאת העלייה היתה מתונה במעט מתחזיות הכלכלנים כי המדד עלה לרמה של 89.3.

המכירות הקמעוניות בארה"ב גדלו ב-0.6% בחודש מארס, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. העלייה היתה חדה מתחזיות הכלכלנים שצפו גידול של 0.4%. בניכוי גידול של 1.6% במכירות הרכב, גדלו המכירות הקמעוניות ב-0.4% - בהתאם לתחזיות הכלכלנים. נתוני המכירות הקמעוניות לחודש פברואר תוקנו כלפי מעלה לירידה של 0.8%, לעומת ירידה של 1.4% שעליה דווח במקור.

משרד העבודה האמריקאי מסר מוקדם יותר היום כי מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב בשבוע שעבר גדל ב-12 אלף לרמה של 313 אלף - הרמה הגבוהה ביותר מאז השבוע שהסתיים ב-11 במארס. כלכלנים צפו עלייה מתונה יותר במספר תביעות האבטלה השבועי לרמה של 305 אלף.

טבע (סימול TEVA), אשר נסחרה בתחילת השבוע בשפל של חמישה חודשים, ממשיכה להתאושש גם היום. המניה עולה ב-0.4% למחיר של 39.5 דולר. האנליסטית יסכה ארז, מבית ההשקעות כלל פיננסים בטוחה, הגדירה השבוע את הירידות בטבע כ"רעשי רקע לטווח קצר", וציינה כי סבלנות מצד המשקיעים תשתלם בסופו של דבר. טבע הודיעה כי מינהל המזון והתרופות (FDA) דחה את תביעת חברת אפוטקס למנוע מטבע מלזכות בבלעדיות של שישה חודשים בשיווק גירסה גנרית לתרופת Pravachol. המכירות השנתיות של התרופה מסתכמות בכ-1.2 מיליארד דולר. טבע מצפה לקבל אישור סופי לשיווק התרופה בארה"ב ב-20 באפריל, כאשר יפוג הפטנט עליה.

בנוסף, קיבלה טבע אתמול אישור סופי לשווק בארה"ב גירסה גנרית לזריקת Novantrone מתוצרת סרונו, המיועדת להקלה בכאבים אצל חולי סרטן. מכירות התרופה המקורית של סרונו, ירדו אשתקד ב-28% ל-23.2 מיליון דולר.

נייס (סימול NICE) שבה ומתממשת היום ב-1.3% לאחר שאתמול עלתה ב-3.4%. זאת, לאחר שהשלימה מימוש דו-חודשי של 14.1% לשפל של ארבע חודשים, מאז שטיפסה בפברואר לשיא של חמש שנים וחצי.

בית ההשקעות פרודנשיאל חתך אתמול את המלצתו לצ’ק פוינט מ"נייטרלי" ל"תשואת חסר" והפחית במקביל את מחיר היעד למניה מ-24 דולר ל-19 דולר. צ'ק פוינט יורדת כעת ב-0.1% למחיר של 18.4 דולר, בהמשך לירידה של 0.8% אתמול.

חברת הביטוח הרפואי South Carolina Medicare הכירה אתמול בקפסולה הזעירה של גיוון אימג'ינג (סימול GIVN) לאבחון מחלות במעי הדק, כאמצעי בדיקה ראשון עבור 500 אלף מבוטחיה. מניית גיוון מוסיפה 1.6% למחיר של 22.3 דולר, בהמשך לעלייה של קרוב ל-1% אתמול.

בית ההשקעות קאריס ושות' החל לסקר אתמול את מניית אלון USA (סימול ALJ) בהמלצת "ממוצע". בעקבות ההמלצה, טיפסה המניה אתמול ב-5.2%, אולם כיום היא מתממשת ב-1.8% למחיר של 25.9 דולר.

עוד בולטות בין הישראליות: קומברס (סימול CMVT) עולה ב-0.6% למחיר של 24.2 דולר; אם סיסטמס (סימול FLSH) עולה ב-1.5%; אי.סי.טל (סימול ECTX) עולה ב-2.3% במחזור גבוה מהרגיל.

פורום וול סטריט מונחה ע"י יוסי כהן. המנחה הוא פעיל בשוק ההון, מחזיק או עשוי להחזיק במניות וניירות ערך, לרבות אלה המוזכרים בפורום או בכתבה. אין לראות בפורום זה ובנאמר בו ע"י מי מהצדדים משום המלצה לרכישה, מכירה או ביצוע פעולה בנייר ערך כלשהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully