וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: תמונת הדראפט מעורפלת

13.4.2006 / 14:32

בעוד רג'י בוש נראה, פחות או יותר, בטוח ביוסטון, לא ברור מה יבחרו שאר המדורגות גבוה. ריצ'רד סימור נשאר בפטריוטס

הדראפט ב-NFL מתקרב, וככל שנוקפים מחוגי השעון נראה שהתמונה רק מסתבכת. רג'י בוש כבר ערך ביקור ביוסטון, ואלא אם הטקסאנס ימצאו דיל שלא יוכלו לעמוד בפניו, הוא יהיה שייך להם בסוף החודש. הסקאוטים והמנכ"לים לא מצליחים להגיע לתמימות דעים, ואף על פי שהדראפט תמיד מניב תוצאות מפתיעות, נראה שהפעם יהיה מסובך עוד יותר לנבא.

הניו אורלינס סיינטס, למשל, הבחירה השניה, נחשבו כקבוצה שתנחית אצלה את מאט ליינארט. אבל דרו בריס חתם בקבוצה, הוא קוורטרבק מנוסה מספיק אבל לא מבוגר, מה שעשוי להוריד את האופציה של ליינארט. הג'טס ייעדו עצמם אל וינס יאנג או ליינארט, כשאחד מהם יישאר לבטח עד לבחירה 4, אבל הארכת החוזה של צ'אד פנינגטון עשויה לגרום למאמן החדש, אריק מאנג'יני, לחשוב בכיוון אחר. גם הראמס חושבים בכיוון של ליינארט. ואה כן - בוש אמור לבקר גם בניו ג'רזי במהלך השבוע, מה שאומר שיש אפשרות, ולו קלושה, שהסילונים יעשו מהלך בכיוונו.

ובעניינים אחרים: ריקי וויליאמס עומד להגיש ערעור על תוצאות בדיקת הסמים החיוביות שלו, העלולות לגרום להשעייתו מכל עונת 2006. כרגע לא ברור מתי יוגש הערעור.

ריצ'רד סימור, הליינמן המצוין של הניו אינגלנד פטריוטס, האריך את חוזהו בקבוצה. סימור חתם לארבע שנים נוספות, בהן ישתכר 30 מיליון דולר.

טריי טיג יהיה הסנטר של הג'טס, כשיחליף את קווין מאוואי. הבועט המרחיק ג'ף פיגלס בן ה40 חוזר לניו יורק ג'איינטס. סן דייגו וסן פרנסיסקו החליפו ביניהן שתי בחירות דראפט מאכזבות מהסיבוב הראשון: סן דייגו תקבל את ראשון וודס, התופס שנבחר על ידי הניינרס במקום ה-31 ב-2004. הניינרס יקבלו את מגן הפינה סמי דייויס, שנבחר במקום ה-30 שנה לפני כן.

קלארנס קיי, הטייט אנד ששיחק בדנבר בין 1984 ל-1992, נאסר בחשד להכאת חברתו. הוא נעצר בעבר 12 פעמים. כמו שאומרים: עד 120.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully