וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק - ועוד ניו יורק

13.4.2006 / 13:01

היאנקיז ממשיכים לנצח, 5:12 על קנזס סיטי, אבל הסיפור של התפוח הגדול שייך כרגע למטס, שניצחו בוושינגטון 1:3 ונראים מצוין

וושינגטון - ניו יורק מטס 1:3

פדרו מרטינז עלה להגיש שבעה אינינגים, ארון הילמן סידר לבילי וגנר שמירה עם אינינג נקי מטעויות ו-וגנר אכן שמר. זו המטס של פתיחת 2006, קבוצה שנראית ממש, אבל ממש, טוב, עם מאזן 1:6 והרבה ביטחון בראש הבית המזרחי ב-NL. אם ניו יורק תגיע ל-1:8, היא תשווה את שיא המועדון, שנקבע ב-1985. בינתיים, היא דואגת לחיות ממשחק למשחק. חוזה וידרו חבט להומר אבל התלונן על המגרש הביתי, נושא כאוב ומורכב בוושינגטון: "זה איצטדיון שהרג אותנו בשנה שעברה וימשיך להרוג אותנו השנה".


פלורידה - סן דייגו 7:2

כריס יאנג הגיש פנינה, שכללה שישה אינינגים ושישה חישמולים בלי ריצת חובה. ויני קסטייה הבלתי מתכלה חבט להומר ראשון שלו העונה. אדריאן גוזאלס ממשיך לקבע את עצמו כיהלום בפלורידה, עם ארבע חבטות ושני ריביז.


שיקגו קאבס - סינסינטי 1:4

גרג מדוקס לא נרגע. המגיש, מחר בן 40, קצר ניצחון שני העונה ועשה את זה בסטייל - שישה אינינגים ושבעה איוורורים על אחת ההתקפות היותר חמות בליגה. קן גריפי ג'וניור מסינסינטי עזב את המשחק בעקבות פציעה בברכו הימנית. הוא טוען שהיא לא רצינית (וייעדר בטח רק עד 2012). שמירה לראיין דמפסטר.


אטלנטה - פילדלפיה 7:5

הברייבס ממשיכים לגמגם והפיליז, מאחורי קורי ליידל (שישה ושבעה עם ניצחון) ניצלו את זה כדי להלום בחורחה סוסה. ארבע ריצות באינינג השני היקנו לפילדלפיה יתרון 0:4, ממנו לא חזרה אטלנטה. ארון רוואנד ופאט בורל חבטו להומר בפיליז, טום גורדון זכה לשמירה הראשונה שלו העונה.


פיטסבורג - דודג'רס 5:9

הפייראטס מתאוששים מהפתיחה הרעועה שלהם ומוסיפים ניצחון, כשכל המגישים, ברט טומקו, הונג צ'י קו ויאנסי ברזובאן מגלים יכולת מחרידה. בפיסטבורג חבט קרייג ווילסון לשני הומרים, ג'ק ווילסון ופרדי סאנצ'ז הוסיפו אחד כל אחד. סלומון טורס זכה בניצחון, אחרי שגם פול מאהולם ודמאסו מארטה לא הציגו יכולת נאותה בעמדת המגישים.


סט. לואיס - מילווקי 3:8

ג'ייסון מארקי פותח היטב את העונה, עם שני נצחונות משני משחקים, והקרדינלס הסתייעו בדאבל שהכניס שלוש ריצות הביתה של ג'ים אדמונדס הותיק. אלא ששתי טעויות של ההגנה שלחו את אדמונדס לבסיס הבית (כמו הומראן בתוך הפארק, אבל אחד שנבע משגיאות ולא נחשב לכזה) וסט. לואיס רשמה ארבע ריצות באינינג החמישי, שהבטיחו את הניצחון. הומר לקרלוס לי במילווקי.


אריזונה - קולורדו 4:5

הרוקיז ניצחו ארבעה רצופים לפני כן, אבל באינינג השביעי חבט לואיס גונזאלס לדאבל ה-499 שלו בקריירה, והכניס את הריצות המנצחות הביתה. עוד דאבל אחד יהפוך אותו לשחקן ה-21 שרושם 300 הומרים ו-500 דאבלים בקריירה. "אין לי מושג את מי הרשימה כוללת", אמר גונזו, "כשארשום את הדאבל, אסתכל עליה". גרג אקינו זכה בניצחון, חוזה ולוורדה בשמירה.


המשחק בין סן פרנסיסקו ליוסטון נדחה.

AL: טורונטו החזירה לבוסטון

בוסטון - טורונטו 8:4

דייויד וולס חזר מפציעה, ולפי ההופעה שלו הלילה, הוא חגג את הקאמבק לפני המשחק עם כמה בקבוקים של שנאפס. בומר בן ה-42 הירשה 10 חבטות ושבע ריצות בארבעה אינינגים, וגוסטבו צ'אסין, שלא ממש הבריק בעצמו, קיבל את הניצחון. אלכס ריוס, ורנון וולס ובנג'י מולינה גמרו את וולס עם הכדור הארוך, דייויד אורטיז ו-ווילי מו פניה חבטו להומרים לבוסטון. המכה של הבלו ג'ייז: רוי האלאדיי נפצע בזרוע, והמגיש יחמיץ את הפתיחה הקרובה נגד הוייט סוקס. זה לא אמור להיות רציני, אבל האלידיי היה חשוף לפציעות בעונות האחרונות, מה שמגביר את הזהירות של טורונטו, שגם כך מסתדרת בינתיים בלי איש 55 המיליון, איי ג'יי בארנט.


יאנקיז - קנזס סיטי 5:12

ההגשה של ניו יורק ממשיכה להיות רעועה, אבל ההתקפה המפלצתית שלה מצילה אותה. גארי שפילד חילץ את שון צ'אקון ממבוכה, אחרי שזה נכנס לפיגור 3:0 כבר באינינג הראשון. צ'אקון רשם בסופו של דבר את הניצחון, אחרי שהשף בישל הומר, ארבע ריצות ושלוש חבטות. רג'י סנדרס עם הומר לרויאלס, כשלפחות הבולפן של ניו יורק, עם מייק מאיירס (בעונה שעברה גרב אדום), קייל פרנסוורת' ורון וילון שומרים על רשת נקיה.


דטרויט - וייט סוקס 4:3

מי שחשב שכריס שלטון יפסיק להפגיז אחרי שבוע אחד, טעה. שלטון חבט להומר שישי העונה, מה שלא הספיק לטייגרס מול הגרביים, שרשמו ניצחון שלישי רצוף. לג'ים ת'ומה היו שבעה הומרים בשנה שעברה בפילדלפיה. אחרי המשחק הזה יש לו כבר חמישה. שיקגו הסתייעה בחוזה קונטרראס, שהגיש נפלא שמונה אינינגים. בובי ג'נקס שמר, למרות הומר בן שתי ריצות שהעניק לשלטון.


קליבלנד - סיאטל 11:9

טראוויס הפנר והשבט נשארו מפחידים בהתקפה, אבל את ההגשה הם שכחו הפעם להביא. הפנר חבט הומר שישי העונה, אבל פול בירד זרק כמו עגלה, ורשם הפסד אחרי 3.2 אינינגים לא מוצלחים. בסיאטל הרשים ראול איבאנייז עם ארבע חבטות וארבע ריצות מוכנסות הביתה, כשריצ'י סקסון רושם הומר על דני גרייבס. ג'ייק וודס זכה בניצחון, אדי גווארדאדו בשמירה.


טמפה ביי - בולטימור 4:7

במצב של 3:3 באינינג השמיני עלה ג'וני גומז לחבוט על בסיסים מלאים וירה את הכדור ליציע, על הראש של סנדי ארליאל. "ברחוב תמיד עשיתי את זה, אבל במייג'ורס זה גראנד סלאם ראשון שלי. וזה משהו שלא שוכחים כל החיים". קווין מילאר, שתמיד היה שחקן של הכל או כלום במשחק, נתן הפעם את הצד החיובי במשוואה עם שני הומרים ושלוש ריצות. ניצחון לשון קמפ, שמירה לדני מיסלי.


מינסוטה - אוקלנד 5:6

לג'סטין מורנאו הייתה שנת סופומור (עונה שניה) נוראית, אבל את העונה הזו הוא פותח בחיוך. מורנאו היכה להומר ערב שני רצוף (יש לו ארבעה בסך הכל), וטוריי האנטר הוסיף אחד, שניהם על הראש של אסטבאן לואייזה, כדי לאפשר לג'ו נת'ן לשמור על התוצאה. קרלוס סילבה זכה בניצחון. ניק סווישר עם שני הומרים באוקלנד.


איינג'לס - טקסס 11:3

לוס אנג'לס החמיצה הזדמנות לסוויפ בסדרה. הומר ראשון העונה לאחד השחקנים הטובים במייג'ורס, מארק טשיירה, וגם הומר ושתי ריצות לג'ראלד ליירד. באיינג'לס, קלווים אסקובר חטף חזק בראש, שמונה ריצות (רק ארבע נרשמו לרעתו). ג'ון קורונקה עם הניצחון לריינג'רס.

הלילה:

רנדי ג'ונסון ינסה להשלים עבור היאנקיז סוויפ מול דני באוטיסטה וקנזס סיטי (20:05). מאט קלמנט ובוסטון יארחו את טד לילי וטורונטו (2:05). ליבאן הרננדז והנאשיונלס ינסו להתאושש מול ויקטור זמבראנו והמטס (20:05).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully