וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יטר הציל את היאנקיז

12.4.2006 / 12:32

הומר של השורטסטופ הותיק ניצח 7:9 את קנזס סיטי ומנע מבוכה בפתיחה בברונקס. ניצחון לבוסטון בבכורה בפנוויי, המטס בפורמה

ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 7:9

משחק הפתיחה העונה בברונקס לא האיר פנים לניו יורק. למרות הומר של ג'ייסון ג'יאמבי, קנזס סיטי מצאה עצמה ביתרון 4:7. אבל אז הגיע האינינג השמיני, היאנקיז צימקו ל-7:6 והומר בן שלוש ריצות של דרק ג'יטר העלה אותם ליתרון, עליו שמר מריאנו ריברה. הומרים גם לשיין קוסטה ורג'י סנדרס מהרויאלס.


בוסטון - טורונטו 3:5

לרד סוקס הייתה פתיחה פחות קשה למשחקי הבית. ג'וש בקט הגיש שבעה אינינגים חזקים, ולמרות הסרחה של קית' פולק מהבולפן, ג'ונת'ן פפלבון שוב היה כיבוי אורות, עם שמירה רביעית העונה. דייויד אורטיז חבט להומר שני העונה, ג'וש טאוורס בצד המפסיד.


קליבלנד - סיאטל 5:9

האינדיאנס ממשיכים להפחיד ולהתגלגל. קליף לי הלך שישה אינינגים, במהלכם חישמל שמונה חובטים, וטראוויס הפנר ממשיך להתנפל על כולם עם הומר חמישי העונה. הומר בכורה לג'וני פראלטה, על ג'רוד וושבורן שרשם את ההפסד.


טמפה ביי - בולטימור 8:4

האוריולס ממשיכים לשפר את המאזן מול האין הגשה של הדוויל רייז. שבעה וחמישה לקריס בנסון, שמירה שלישית העונה לכריס ריי. מלווין מורה עם הומר על ג'ייסון האמל האיום.


מינסוטה - אוקלנד 6:7

אריק שאבז, שבעונה שעברה נכנס לתלם רק ביוני, חבט צמד הומרים כדי להעלות את מאזנו לחמישה. בובי קרוסבי רשם הומר ראשון העונה. בראד ראדקה הגיש שבעה אינינגים, במהלכם טיגן חמישה, בדרך לניצחון. דני הארן עם ההפסד.


איינג'לס - טקסס 4:5

ניצחון שני בסדרה לאיינג'לס, כשהריינג'רס ממשיכים לדעוך. אדם קנדי חבט לדאבל על פרנסיסקו קורדרו בתחתית האינינג התשיעי, והכניס את דארן ארסטאד ומייסר איסטוריס הביתה, כדי להפוך את התוצאה. שני הומרים של האנק בליילוק לא עזרו לריינג'רס בסופו של דבר.

בלטראן מתעורר

וושינגטון - ניו יורק מטס 7:1

המטס ממשיכים להתגלגל קדימה לפתיחת עונה מוצלחת ביותר. בראיין באניסטר רשם רק סטרייקאאוט אחד אבל הלך שבעה אינינגים כדי לרשום ניצחון נאה. קרלוס בלטראן עם הומר שני העונה. בוושינגטון רשם רמון אורטיז את ההפסד, כשאלפונסו סוריאנו יורה להומר שלישי העונה.


קאבס - סינסינטי 9:2

ברונסון ארויו ממשיך לשחק אותה משני עברי הכדור. ארויו רשם שבעה אינינגים וניצחון, אבל גם חבט להומר שני העונה. בכלל, זה היה סלאג פסט של הרדס, כשגם קן גריפי ג'וניור, אדווין אנקרנסיון ואוסטין קרנס מכים מחוץ לגדר. אדם דאן הגדיל לעשות עם צמד, שהעלה את מאזנו השנתי לארבעה.


פלורידה - סן דייגו 9:3

חליל גרין חבט לצמד הומרים וגם לו יש ארבעה במאזן הכולל. וודי וויליאמס קצר את הניצחון, למרות חמישה אינינגים לא משכנעים.


פיטסבורג - דודג'רס 6:7

קצת נחת לפייראטס העגומים. שני הווילסונים, ג'ק וקרייג, ג'רומי ברניץ ו-ווילסון דואומיט חבטו להומר, כשביל מולר מכה פעמיים אל מחוץ לגדר, מה שלא עזר לדודג'רס. ניצחון לסלומון טורס, שמירה למייק גונזאלס.


במשחק נוסף ניצחה קולורדו את אריזונה 5:6. המשחק בין סן פרנסיסקו ליוסטון נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully