וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: טורונטו ואטלנטה עדיין בתמונה

12.4.2006 / 12:00

הליפס ניצחו את פלורידה 5:6 בהארכה, הת'ראשרס גברו על הלייטנינג 2:6 והפער מטמפה ביי הוא רק 4 נקודות. דטרויט זכתה בגביע הנשיא

טמפה ביי - אטלנטה 6:2

זה היה יכול להיות המשחק שסוגר את הסיפור במזרח, אבל שני שערים של אנדי סאטון, עוד צמד של בובי הוליק ושער מספר 37 של מריאן הוסה השאירו את הת'ראשרס בתמונה, כשהם רחוקים 4 נקודות בלבד מהמקום השמיני, בו נמצאים הלייטנינג. 23 עצירות לקרי להטונן.


ריינג'רס - איילנדרס 3:2

הריינג'רס עדיין לא הבטיחו את הבית האטלנטי, כשמירוסלאב סאטאן כובש צמד וכריס קמפולי שער נוסף כדי להעלות את האורחים ל-0:3. מייקל נילאנדר ופטר פרוחה כבשו בשליש השלישי, כשיארומיר יאגר מבשל להם את השערים. למרות ההפסד, הריינג'רס הבטיחו מקום בפלייאוף.


פילדלפיה - פיטסבורג 3:4

הפנגווינס לא נבהלו מפיגור 3:0 וחזרו בעזרת שלושה אסיסטים של סרגיי גונשאייר ל-3:3. ג'ף קרטר הבקיע שבע דקות לסיום, והפליירס מאיימים על ראשות האטלנטי. שער מספר 45 לסיימון גאנייה בפילי.


קרוליינה - ניו ג'רזי 4:3 (הארכה)

ההוריקנס כבר לא צמודים לאוטווה בפסגת המערב, לאחר שבראיין "המניה הבטוחה" ג'יונטה הבקיע 28 שניות מפתיחת ההארכה והשאיר אותם עם נקודה אחת בלבד במשחק. זאת למרות שער מספר 45 של אריק סטאאל, 45 שניות לסיום המועד החוקי. 37 עצירות למרטין ברודור בשער הדווילס.


טורונטו - פלורידה 5:6 (הארכה)

המייפל ליפס עדיין בחיים, חמש נקודות מאחורי הלייטנינג. מאטס סונדין ודארסי טאקר הכינו לתומאס קאברלי שער 11 שניות לסיום ההארכה, וטורונטו אוחזת בשיניים כדי לא להיות מודחת מהפלייאוף לראשונה מזה שמונה שנים. זה היה משחק ענק של סונדין, שכבש רביעייה ובישל צמד. מנגד היה זה ג'ו ניוונדיק, עם שלושה שערים ואסיסט. שער מספר 37 לאולי יוקינן בפלורידה.


אוטווה - בוסטון 3:4 (הארכה)

הסנאטורס לא החמיצו הזדמנות לעלות לנקודה יתרון בקרב מול קרוליינה. זדנו חארה כבש 40 שניות מפתיחת ההארכה את שערו השני במשחק. 40 עצירות של טים תומאס לא הספיקו לברוינס.

מעמד הנשיא

דטרויט - אדמונטון 0:2

מני לגאסי לא יכול היה למצוא דרך טובה יותר לחגוג את גביע הנשיא, המוענק לקבוצה שתסיים במאזן הטוב ביותר בליגה הרגילה. לגאסי עצר 29 דסקיות בדרך לשאט אאוט, כשקריס דרייפר ודונלד מקלין (רגע, רגע - זה לא ההוא ששר את "אמריקן פאי"?) כבשו את השערים. דטרויט יכולה לשמור כעת כוחות לפלייאוף. אדמונטון לא רגועה, עם שתי נקודות בלבד מונקובר.


סט. לואיס - נשוויל 2:0

תומאס ווקון סיים את העונה, אבל לפרדאטורס יש על מי לסמוך. 27 עצירות של כריס מייסון העניקו לנשוויל ניצחון חשוב, בעיקר מוראלית. מייק סילינג'ר ואדם הול כבשו את השערים במשחק.


דאלאס - קולומבוס 2:3

ג'ייסון ארנו כבש ראשון ואחריו הסטארס נהנו משניים של מרבים להבקיע. יאני נינימא רשם את השלישי שלו העונה ויארוסלאב סבובודה את הרביעי בסך הכל. זה היה ניצחון מספר 52 של דאלאס, הגבוה שלה בהיסטוריה.


קלגארי - אנהיים 0:3

כריס סיימון, דיימונד לנגקוב וכריסטיאן הוסליוס הבקיעו את השערים לפליימס, שעדיין נמצאים במקום השלישי במערב. לנגקוב גם בישל שני שערים. מיקה קיפרוסוף העצום עם 32 עצירות ועוד שאט אאוט לאוסף.


קולורדו - פיניקס 4:6

האוואלנש לא צריכים עוד הרבה כדי להבטיח פלייאוף. לחוזה תיאודור היה משחק מצוין, שטעמו התקלקל מעט מספיגה של שלושה שערים בשמונה הדקות האחרונות. ברט קלארק עם שער ושני אסיסטים לקולורדו.


במשחק נוסף:

מינסוטה - שיקגו 0:2



המרוץ לפלייאוף

מזרח:

אוטווה 110
קרוליינה 109
ריינג'רס 100
בפאלו 102
פילדלפיה 97
ניו ג'רסי 95
מונטריאול 91
טמפה ביי 89
-----------------
אטלנטה 85
טורונטו 84


מערב:

דטרויט 118
דאלאס 109
קלגארי 100
נשוויל 100
אנהיים 96
קולוראדו 94
סן חוזה 93
אדמונטון 91
-----------------
ונקובר 89
לוס אנג'לס 85

הסבר לפליי אוף:

מכל חטיבה (מזרח ומערב), עולות 8 קבוצות. הן מקבלות דירוג לפי השיטה הבאה:

אלופת הבית עם המאזן הכי טוב – 1
אלופת הבית עם המאזן השני בטיבו – 2
אלופת הבית עם המאזן השלישי בטיבו – 3
שאר הקבוצות מקבלות לפי מאזנן את הדירוגים בין 4 ל-8.

בסיבוב הראשון משחקות 1 נגד 8, 2 נגד 7, 3 נגד 6 ו-4 נגד 5. השיבוץ לחצי הגמר נקבע לפי הדירוג בתחילת הפלייאוף, של כל אחת מ-4 הקבוצות שעלו לחצי הגמר. לדוגמה, אם בסיבוב הראשון ניצחו המדורגות 3,5,7,8 אזי 3 תשחק נגד 8 ו-5 נגד 7. כל סדרות הפליי אוף בשיטת הטוב מ-7, ובפורמט של 1-1-1-2-2, היינו שני משחקים אצל המדורגת גבוה, שניים אצל המדורגת נמוך ואח"כ משחק אצל המדורגת גבוה, משחק אצל המדורגת נמוך והשביעי (אם יש צורך), אצל המדורגת גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully