וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמי נלכד ברשת

12.4.2006 / 9:59

פרס האמי מחולק השנה גם לתוכניות טלוויזיה באינטרנט, בסלולרי או באייפוד. מדונה עלולה לזכות בפרס על משחק

מדונה, שזכתה לשלל "מחמאות" על כישורי המשחק שלה מצד כל מבקר קולנוע זוטר, מועמדת השנה לפרס האמי על תפקידה כמרצה בקולג'. האירוניה הזו זוכה להתקיים הודות לקטגוריה חדשה של פרס האמי, שמחולק לתוכניות לצפייה דרך המחשב, הסלולרי או האייפוד. ביום שני האחרון הכריזה האקדמיה לאומנויות הטלוויזיה על המועמדים, וב-22 לאפריל תכריז גם על הזוכים, לפי דיווח של הניו יורק טיימס.

הקטגוריה החדשה, עליה הוחלט בנובמבר, מושכת תשומת לב לעניין ההולך וגדל בתוכן הנייד. לדברי פיטר א.פרייס, מנכ"ל האקדמיה, הוגשו 74 מועמדויות לפרס - יותר מאשר בכל קטגוריה. "בעולם הדיגיטלי, כל אחד יכול להשיק תוכנית משלו", אומר פרייס.

עם זאת, לחברות התקשורת הגדולות יש ייצוג נאה לצד התוכניות העצמאיות. בין 6 המועמדים: "24, הקונספירציה", סדרה לסלולרי שמבוססת על הלהיט הטלוויזיוני "24" של פוקס. סדרה אחרת היא mtvU של MTV, בה הופך בכל תוכנית סלבריטאי תורן למרצה באוניברסיטה ליום אחד. ברשימת המשתתפים המכובדת מצויים מדונה, קניה ווסט ואפילו, תחזיקו חזק, שמעון פרס בכבודו ובעצמו. מועמדת נוספת היא "Live 8" של AOL, סדרת הופעות חיות של מוזיקה ששודרה ברשת בשנה שעברה.

את השמות הפחות מוכרים ברשימה מאיישות התוכניות "סופי צ'ייס", "הרפתקאות מוזרות" ו"It's JerryTime!", יוזמות פרטיות ומבטיחות שלא נעזרו באולפנים הגדולים. ב-22 לאפריל נדע אם הם גם הביסו אותם וקטפו את הפרס עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully