וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל חשף מעבדת נפץ של הג'יהאד ליד ג'נין

12.4.2006 / 6:57

בכפר בורקין נמצאו 4 מטעני חבלה ו-30 ק"ג חומר נפץ מוכן להפעלה. כוננות מוגברת במערכת הביטחון לקראת חג הפסח

כוח של חטיבת הנח"ל חשף הלילה מעבדת נפץ של [[הג'יהאד האיסלאמי]] בכפר בורקין סמוך ל[[ג'נין]]. במקום נמצאו ארבעה מטעני חבלה, 30 ק"ג של חומרי נפץ מוכנים להפעלה ומרכיבים להכנת מטענים. בקול ישראל דווח, כי חבלנים פוצצו את המעבדה פיצוץ מבוקר.

בפעילות צה"ל ביהודה ושומרון נעצרו הלילה 12 מבוקשים, פעילי פתח, חמאס והג'יהאד האיסלאמי. באזור שכם ובטול כרם נפתחה אש לעבר החיילים אשר השיבו בירי. אחד החמושים נפגע ברגליו ופונה לבית החולים באמבולנס של הסהר האדום.

חיל האוויר תקף הלילה משרד של גדודי חללי אל-אקצה בעיר [[עזה]]. לא דווח על נפגעים. מדובר צה"ל נמסר, כי המבנה שימש לפעילות מבצעית של הארגון ולגיוס פעילים לביצוע פעולות טרור. כמו כן נמסר, כי צה"ל "ימשיך ויפעל בעוצמה על מנת למנוע פגיעה באזרחי מדינת ישראל".

בגלי צה"ל דווח, כי התקיפה באה כחלק ממבצע שמנהלת ישראל בימים האחרונים ברצועה, שמטרתו למנוע את ירי רקטות הקסאם. הלילה ירו תותחי צה"ל לשטח מרחבי שיגור הרקטות בתגובה לירי שתי רקטות קסאם לעבר ישראל. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בתוך כך, כוחות הביטחון יתפרשו החל מהבוקר בכל רחבי הארץ במטרה למנוע מארגוני הטרור לבצע פיגועים בישראל במהלך חג הפסח. בימים האחרונים התקבלו במערכת הביטחון התרעות ממוקדות חדשות, שהגבירו את החשש מפני פיגוע ראווה באחת הערים הגדולות. בידי מערכת הביטחון 70 התרעות לא ממוקדות.

אלפי שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבים יהיו פרושים עד לצאת החג לאורך קו התפר, עוטף ירושלים, בכניסות לערים, על צירי התנועה המרכזיים ובמקומות הומי אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully