וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילת דם לכבוד פסח

בעז העצני

12.4.2006 / 8:45

בעז העצני מספר על המתרחש במטעי הזיתים בשומרון, וכיצד שיתוף פעולה של אנשי שמאל עם התקשורת והפלסטינים הופך את המתנחלים ל"אשמים"

מהי הדרך היעילה והמהירה ביותר להשחית עץ זית? שיטה אחת היא לקדוח כמה חורים בגזע ולהזריק לתוכם חומר קוטל עשבים חריף - פעולה שקטה וקטלנית האורכת דקה וחצי. שיטה אחרת היא פשוט לכרות את הגזע סמוך לקרקע - זה יותר ממושך, יותר רועש, יותר מעייף ופחות יעיל. ומהי הדרך הטובה ביותר לחזק את העץ? לנסר את כל הענפים בגובה של כמטר מעל הקרקע, לחכות שתי עונות ואז העץ המחוזק יניב הרבה יותר פרי לאחר שהתאושש.

נגלה למעטים שלא צפו בכתבות ההסתה נגד המתנחלים, המשולבות בשפע במהדורות החדשות של כל רשתות הטלוויזיה, כי בכל המקרים בהם הוצגו עצי זית של ערבים שכאילו חובלו ע"י המתנחלים, העצים נוסרו תמיד בצורה ובגובה המתאימים לטיפול ההבראה של העץ.

התקשורת אינה שואלת לעולם את השאלות המתבקשות:

-מדוע האלמונים המגיעים בשעות הלילה לחבל בעצים מאריכים את זמן "העבודה" לכל עץ ע"י חיתוך של כמה ענפים, במקום לכרות ישירות את הגזע עצמו?

-למה לא להביא מקדחה חרישית ולהמית את העץ לצמיתות באמצעים כימיים, במקום להשקיע שעות רבות בעבודה מתישה ומסוכנת?

-מדוע אין מעקב של הכתבים אחר המתרחש במטעים, שנתיים לאחר ה"חבלה"?

-מדוע אף כתב אינו עושה את חשבון הזמן הלוקח "לטפל" בכל עץ כפי שנחתך ולהוכיח, כי דרושים לכך עשרות אנשים שיצאו כל לילה במשך תקופה ארוכה לשעות רבות של "עבודה"? מה שכמובן הוא דבר בלתי אפשרי לביצוע מבלי להיתפס.

-איך יתכן שצה"ל, המשטרה ואפילו השב"כ, שקיבלו הוראה לתפוס בכל מחיר את המחבלים בזיתים לא תפסו איש, פרט למתן היתר נוסף להטרדות והתנכלויות הסרק הרגילות של המשטרה כלפי תושבי המאחזים?

-האם יתכן שהגופים הללו יודעים, כי אין מדובר ביהודים האשמים בחבלות והם שומרים את המידע המביך בבטן?

הערבים מצאו מטמון. בשנה של יבול דל הם מנסרים את הענפים בגובה ובמידה הנכונה ובכך נותנים לעצים את הטיפול המבריא המחזק אותם, השמאל והתקשורת היהודיים מאשימים עבורם את המתנחלים וכבונוס הם עוד מקבלים פיצוי מהממשלה. ח"כ אפרים סנה סידר להם פיצוי של 150,000 שקל, השווה לתפוקה של 10 שנות יבול מלא. תמימות? רשעות? תאוות פרסום? חוששני כי כולם ביחד.

ביקור שנעשה במטע המתוקשר של אותו ערבי, שנה וחצי לאחר ה"חבלה", הראה כי העצים התאוששו למרות שהמטע הוזנח ע"י בעליו, בעקבות הנס הכלכלי שקרה לו.

עלילת עצי הזית מהווה מקור פרנסה שופע לגורמים רבים. אירגוני השמאל מצאו תרוץ נפלא לתפוס כותרות, להכפיש את המתנחלים ולהצדיק את הון העתק המוזרם אליהם בגלוי מגורמים זרים. האיחוד האירופי אינו נאלץ ללכלך את ידיו בעלילות שחוקות נוסח "דם ילדים נוצריים המשמש את תהליך ייצור המצות של היהודים" ובמקום זאת הוא מממן את רוב ארגוני השמאל בארץ, שפיתחו עלילות עדכניות המותאמות לרוח הזמן והתקופה. בסופו של יום כולם מרוצים. השמאל נתן פורקן ליצרי השנאה העצמית המעוותים שלו ועוד מקבל שכר אירופי מלא, האיחוד האירופי קידם תמורת חופן יורו את האג'נדה החסלנית שלו כלפי ישראל, התקשורת מצאה חומר גלם משובח לרצח האופי של המתנחלים, חבורת "קדימה" הרוויחה בחצי חינם עוד ספין העוזר לשכנע את דעת הקהל בצורך לגרש את המתנחלים, והערבים... מתים מצחוק.

בנפרד מעלילות הזיתים, מצאו אנשי השמאל הקיצוני שיטה נוספת לרדוף את המתנחלים. פעם בשבוע הם מגיעים אל הכפרים הרלבנטיים ומסיתים את הערבים לבצע פרובוקציות. אנשי המיליציה של "קדימה" (הנקראת משום מה בשם "צבא ההגנה לישראל"), מתנהגים כאילו הם מהאו"ם, בניגוד למשטרה והפרקליטות המתייצבים באופן ברור לצד הערבים.

יואל מהרשק נושא את התואר "מרכז ענף משימות בתנועה הקיבוצית המאוחדת". כנראה שאופי המשימות של התנועה הקיבוצית, שבעבר נהגה לבנות את הארץ, השתנה ב-180 מעלות. מהרשק, נרקומן ותיק של כותרות תקשורת, נוהג לשתף פעולה עם "הקרן החדשה לישראל" בפעולות חתרנות פוליטיות. כך היה בתמיכתם המשותפת במסעה המתוקשר של ויקי כנפו וכך גם במסע הפרו-ערבי בשומרון.

בניגוד למצב המוצג בתקשורת, כמעט שלא היו חיכוכים בין הערבים בכפר סאלם שבשומרון לבין תושבי חוות סקאלי – המאחז הסמוך, עד להופעתם של מסיתי השמאל לפני כמה חודשים. עם בואם, הם הדליקו אש גדולה של התנגשויות בין הערבים ליהודים. הם מובילים מסעות של התגרות וחבלה בשדות היהודים, כשרוב המשתתפים הם אנשי השמאל המלווים בקומץ ערבים ובכיסוי תקשורתי צמוד. כל נסיון התנגדות של היהודים מתורגם מיד לתלונה במשטרה, המשתפת פעולה באופן מלא וציני עם הפורעים. מעגל המשחק המכור נסגר בעזרת יתר זרועות השמאל – הפרקליטות, חברי הכנסת המסיתים של השמאל וערוץ 2 הנותן במה נרחבת לעלילה ומשתיק הרמטית את הסברי הקורבנות.

זוהי השיטה המדוייקת שבעזרתה נכלאו, במעצר שווא, מתנחלים רבים כשהמפורסם שבהם - אברי רן מאיתמר - נוטרל למשך קרוב לשנה עד שזוכה.

ביום שישי האחרון הופיעו מהרשק עם כ-40 שמאלנים וכ-6 ערבים. חלוקת העבודה היתה - השמאלנים ניטרלו את הצבא בצעקות וסירבו להיענות להוראות החיילים לעזוב ובינתיים הערבים ניסו לעלות עם טרקטור ועדרים על שדה האספסת של סקאלי. כך מלמד השמאל באותה הזדמנות את הערבים לצפצף גם על צה"ל, כשבמקרה זה רק פעולה נמרצת של אנשי ההתיישבות העובדת שהיו במקום וביניהם אהוביה, בנו של יצחק טבנקין, המנהיג ההיסטורי של תנועת הקיבוץ המאוחד, עצרה אותם איכשהו. מהרשק צולם כשבמכוניתו מסור מכני גדול. למרות שאין הדבר מהוה הוכחה לביצוע עבירה, הצרוף של מסור, מטעי זיתים ויתר החשדות של הפרובוקציות, היה בכוחו ליצור תשתית להקמת נחשול תקשורתי וציבורי מרשים ביותר שהיה מוביל לחקירה משטרתית מתוקשרת ויסודית לו רק היה מדובר בפעיל ימין.

אין ספק, כי הציבור בישראל הפסיד פרשייה עסיסית בשל העובדה שברכב לא נהג מתנחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully