וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת תם: כנגד ארבעה בנים, שאינו יודע לשאול

13.4.2006 / 16:00

4 הבנים בהגדה, חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול, מציקים עם השאלות שלהם בדרך לאוכל. לכבוד החג, גם למדור הפופולארי יש בנים

שאינו יודע לשאול - למה 330 מ"ל?

מסתבר שאנחנו בוואלה! חדשות הם אלה שאינם יודעים לשאול. היינו צמאים. הוצאנו פחית מהמכונה. אחרי שסיימנו לשתות ולפני שמיחזרנו אותה (כן. אנחנו ממחזרים ובטוחים שבכך עשינו את שלנו בתרומה לאיכות הסביבה) הסתכלנו רגע על הפחית. 330 מ"ל. רגע... למה דווקא 330 מ"ל? למה לא 250? או 400? אולי זה שליש ליטר? אז למה לא 333 מ"ל? ובכלל זה הגודל של פחיות גם בארה"ב ושם זה 12 ounce. אז מי קבע שזה יהיה 330 מ"ל?

כמו כל שאלות התם שהטרידו את מוחנו ניגשנו לברר את התשובה בדרכים המקובלות. חיפוש באינטרנט לא העלה תשובה. אין הסבר לנושא בשום אתר שהצלחנו למצוא. לעומת זאת אנחנו יודעים עכשיו בעל פה את כל ההיסטוריה של חברות קוקה קולה, פפסי ואפילו ד"ר פפר. אבל בשום מקום לא מסבירים מי היה זה שהחליט על הגודל של הפחיות והבקבוקים (לעומת זאת על העיצוב שלהם יש סיפורים עד אין ספור, כולל הסיפור על הבקבוק של קוקה קולה שמעוצב לפי הגוף של מיי ווסט).

החלטנו להרים קצת טלפונים ולברר. שום גורם שפנינו אליו לא הצליח לספק לנו תשובה. לא בחברות המייצרות משקאות ולא באלו שמייצרות את הפחיות עצמן. אף אחד לא ידע מי היה זה שהחליט על ה-330 מ"ל. בשלב הזה כבר לא היינו צמאים יותר, אלא סתם עצבניים. התייאשנו והחלטנו להפנות את השאלה אליכם. יש אולי מישהו מכם הגולשים שיודע את התשובה? בין העונים נכונה תוגרל הכרת תודה מצידנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully