וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הרשת ב-40 ג'יגה

11.4.2006 / 10:26

למייסדים של Webaroo יש תוכנית: הם מבקשים לאפשר גלישה באינטרנט אלחוטי ללא חיבור לאינטרנט

למשתמשים במחשבי כף יד ולפטופים יש בשורות טובות: כבר לא חייבים חיבור לאינטרנט כדי לבצע חיפוש ברשת. שירות חדש בשם Webaroo מציע חיפוש באינטרנט באופן בלתי מקוון. השירות אוסף ודוחס את המידע לכדי 40GB, כך שניתן לשמור אותו במחשב האישי.

"הבעיה עם חיבורים אלחוטיים היא שהם בדרך כלל לא מאוד מהירים או לא מאוד זולים", אומר בירוד שת', מייסד Webaroo. "אנחנו מאפשרים לגולשים ממכשירים ניידים להוריד ולקחת איתם את תוצאות החיפוש, ולקבל עידכונים מדי פעם". את ההשראה לשירות קיבל שת', איך לא, ממדריך הטרמפיסט לגלקסיה של דאגלס אדאמס, גם הוא שירות מידע נייד במידה מסויימת.

השרתים של Webaroo סורקים את הרשת ושומרים אלפי אתרים פופולארים בדיסק הקשיח. כך יכול אדם לקרוא את האתר האהוב עליו בכל מקום בו אין רשת אלחוטית. השירות יציג גם פרסומות, באנרים ותמונות בדפים המאוחסנים.

כמובן שאין אפשרות לקבל מידע בזמן אמת, כמו חדשות או שערי מניות. אי אפשר לקנות מוצר בחנות מקוונת או לשלוח מייל. כמו כן, Webaroo שומר דפי ווב אבל לא קיבצי וידאו. מדובר בתחליף צנוע מאוד לדבר האמיתי, שיתאים למי שאין לו ברירה אחרת. השירות לא פותר בעיה נוספת, והיא גודל הדיסקים הקשיחים; במחשבים ניידים 40GB הוא גודל סביר, במחשבי כף-יד זהו נפח נפוץ פחות. בינתיים, המטרה היא למכור לפטופים של Acer שהשירות החדש כבר מותקן עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully