וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כשהתותחים רועמים, המלאכים שותקים

10.4.2006 / 16:18

היאנקיז התעוררו עם עשרה מטחים ב-1:10 על האיינג'לס. בוסטון ממשיכה בכושר המופלא עם 1:4 על בולטימור, הקאבס טאטאו את סט. לואיס

איינג'לס - יאנקיז 10:1

חורחה פוסאדה שיחרר זעם עצור שהיה בו וביאנקיז, ואחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקים ירה שני הומרים, דאבל וחמישה ריביז, כשמי שמשמש כשטיח הוא ברטולו קולון, זוכה הסיי יאנג ששרד רק שני אינינגים, בהם הירשה שבע ריצות והומר גם לאלכס רודריגז. מייק מוסינה עם הניצחון הקליל.


בולטימור - בוסטון 4:1

טים וייקפילד ג'יעג'ע מעט בפתיחה, אבל סגר שישה אינינגים עם ארבעה חישמולים, והרד סוקס לקחו את המשחק השלישי וטאטאו את הסדרה מול בולטימור. מי שמתגלה כקלוזר אמין הוא ג'ונת'ן פפלבון, עם השמירה השלישית העונה. קווין מילאר שיחק לראשונה מול הקבוצה בה בילה שלוש שנים לפני כן, והודה: "למרות שאני מכיר את וייקפילד, אי אפשר לחזות הגשות של נאקלבולר. זה 50-50 שתצליח להכות". ההפסד לבוסטון קילר בד"כ, רודריגו לופז.


קליבלנד - מינסוטה 2:3

ג'ייק ווסטברוק הלך 7.1 אינינגים וגבר בדואל על יוהאן סנטנה, שהירשה שלוש ריצות ב-5.1 אינינגים של עבודה, כשהוא קוטל חמישה חובטים. זה היה ניצחון חמישי של קליבלנד, ומי סגר? כמובן, האחד והיחיד - בוב "השולת!!11" וויקמן, עם שמירה שלישית העונה.


טורונטו - טמפה ביי 5:2

דואל מרשים נראה עד האינינג השמיני גם ברוג'רס סנטר, כשסקוט קאזמיר משך את רוי האלידיי למשחק צמוד. אלא שאז נכנע האלידיי, הירשה שלוש ריצות וראה איך קאזמיר, שנחבט כהוגן במשחק הפתיחה שלו בבולטימור, כמעט מסיים את המשחק עם 8.2 ושישה איוורורים. דני מיסלי רשם שמירה קלה לטמפה ביי.


קנזס סיטי - וייט סוקס 3:1

מארק בהרלי עלה לעבוד וכהרגלו בקודש, לא ביזבז זמן. בהרלי הגיש שמונה אינינגים חזקים, כשבובי ג'נקס סוגר ובכך חילץ את הוייט סוקס מסדרה של ארבעה הפסדים רצופים. ג'ים ת'ומה עם הומר שלישי העונה.


טקסס - דטרויט 3:5

הטייגרס היו בלתי מנוצחים עד למשחק הזה, אבל בראד ווילקרסון חבט באינינג השישי לדאבל, שבר שוויון 3:3 עם שתי ריצות מוכנסות וסגר עניין. ויסנטה פאדייה זכה בניצחון ופרנסיסקו קורדרו בשמירה ראשונה העונה.


סיאטל - אוקלנד 6:4

ריץ' הארדן זכה בניצחון ראשון העונה עם שבעה אינינגים יפהפיים, בהם טיגן שמונה חובטים. מולו עמד ג'ואל פיניירו, שאמנם הלך שבעה אבל נחבט עשר פעמים וספג חמש ריצות והפסד. שמירה שניה ברציפות ליוסטון סטריט.


NL: הקאביז מאותתים

שיקגו קאבס - סט. לואיס 4:8

ג'ייסון איזרינגהאוזן הגיש למייקל בארט על בסיסים מלאים באינינג השמיני, והתופס של הקאביז העניש אותו עם גראנד סלאם שעשה כמה שחקני פנטזי מאושרים מאוד ואחרים ביגון כבד. גם ז'אק ג'ונס בט להומר בשיקגו, סקוט רולן עשה את זה בצד השני. סקוט וויליאמסון קצר את הניצחון, איזרי את ההפסד.


פילדלפיה - דודג'רס 3:6
פילדלפיה - דודג'רס 6:2 (דאבל הדר)

זה לא משחק של פדרר או דודי סלע, בסך הכל דאבל הדר של שתי מערכות, כשבראשונה מנצח הומר של בובי אבריו לשלוש ריצות את המשחק ובשניה מגיש בראד פני פנינה לדודג'רס, עם שבעה אינינגים ושישה חישמולים. הניצחון של הפיליז במשחק הראשון מנע מהם פתיחה של 5:0, תועבה שלא רשמו יותר מ-70 שנה.


מטס - פלורידה 2:3

המארלינס שייטו תחת דונטרל וויליס ליתרון 0:2, אבל טריפל של דייויד רייט (אליל! תותח! מסמר! פטיש-כריש!) הכניס שתי ריצות הביתה באינינג השביעי, ובתשיעי חבט רייט (נחש! צלופח! תמסח וכו' וכו') חבטת הקרבה כדי להכניס את קרלוס בלטראן הביתה. המטס ב-1:4, לראשונה מזה שבע שנים.


יוסטון - וושינגטון 3:7

אנדי פטיט והאסטרוס עבדו מהר על ראיין דריס והנאשיונלס. פטיט הגיש 6.1 אינינגים, במהלכם ספג שלוש ריצות, אבל אינינגים מספר 3, 4 ו-5 של האסטרוס טרפו את הקלפים, נתנו ליוסטון שש ריצות וסגרו עניין. הומר לכריס ברק ביוסטון.


מילווקי - אריזונה 7:0

גם הברוורס כבר לא בלתי מנוצחים, אחרי שקלאודיו ורגאס הגיש שישה וניטרל שישה, וכל מגישי אריזונה חברו למשחק שכלל ארבע חבטות בלבד. הומרים לדמיון איסלי ולטוני קלארק על כריס קפואנו, וג'יירד פרננדז.


סן דייגו - קולורדו 10:4

ג'ייק פיבי, אחת ההבטחות הגדולות השנה, התרסק מול הרוקיז, ובמיוחד מול שחקן הבסיס השני, ג'ייסון סמית', שחבט לשני הומרים וארבעה ריביז, וקורי סאליבן, עם שני טריפלים, כשהרוקיז מטאטאים את הפאדרס בסן דייגו. סאליבן עשה את שני הטריפלים באינינג החמישי, הישג שלא נרשם 55 שנה.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 5:6

ג'ייסון שמידט לא הבריק בפריסקו אבל ניצל מהפסד לאור מסריחותו של כריס ריטסמה, הסוגר של הברייבס, שלא הצליח לשמור על יתרון 4:5 באינינג התשיעי. רנדי ווין הכניס את לאנס ניקרו הביתה לריצה המנצחת. אבל המכה הגדולה של אטלנטה הייתה אובדנו של צ'יפר ג'ונס, שנפצע בקרסולו ולא ברור לכמה זמן ייעדר.

במשחק נוסף: סינסינטי - פיטסבורג 5:3 (ניצחון ראשון לפייראטס)

הלילה: ערב דליל של משחקים. ג'רמי בונדרמן ודטרויט ישעשעו את פרדי גארסיה והוייט סוקס (20:05), מארק מולדר וסט. לואיס יפגשו את טומו אוקה ומילווקי (23:05) ואטלנטה, עם ג'ון תומסון, תארח את ברט מאיירס ופילדלפיה (2:05).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully