וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגימלאים ויהדות התורה קרובים לקואליציה

10.4.2006 / 14:32

ביהדות התורה חשים שקדימה רוצה אותם בממשלה ומבקשים להפוך את הסיוע לחרדים לגלוי. הגימלאים: בקרוב נוכל לחתום על הסכם

בכפר המכביה הסתיימו פגישותיהם של צוות המשא ומתן של קדימה עם נציגי יהדות התורה ונציגי הגימלאים. צוות המו"מ הקואליציוני של מפלגת קדימה, בראשות עו"ד יורם טרובוביץ, הודיע כי סיים את סבב השיחות הראשון וכי הצוות ייפגש היום בערב עם מ"מ רה"מ אהוד אולמרט וידווח לו על תוכן השיחות.

חברי הכנסת משה גפני, יעקב ליצמן ומאיר פרוש הביעו שביעות רצון מהפגישה ואמרו כי חשו שבקדימה מעוניינים שיצטרפו לממשלה. השלושה העריכו כי הם יצליחו להתגבר על המחלוקות עם קדימה ויצטרפו לממשלה.

ח"כ גפני אמר בצאתו מהפגישה כי הרבנים הם שיכריעו אם התוכנית המדינית של אהוד אולמרט תמנע מהם את ההצטרפות לממשלה. ח"כ רביץ אמר לקול ישראל כי מפלגתו לא תבקש דבר חוץ מהפיכת הסיוע למגזר החריד לעניין שקוף וגלוי לחלוטין. לדבריו, "נגמרה תקופת התמיכות. מעתה הכל יהיה על פי חוק כמו בכל המגזרים במדינה".

בעניין התפקידים בממשלה אמר רביץ כי יהודת התורה תבקש תפקידי שרים כמו כל המפלגות האחרות והיא זו שתחליט אם להסתפק בתפקידי סגני שרים כמו שעשתה עד כה.

לפני זמן קצר הסתיימה גם פגישת צוות המו"מ עם נציגי מפלגת הגימלאים. בסיום הפגישה אמרו נציגי הגימלאים כי "בקרוב נוכל לחתום על הסכם הצטרפות לקואליציה". בהמשך היום יפגשו נציגי קדימה עם נציגי מרצ. בכך יושלם סבב השיחות הראשון במשא ומתן הקואליציוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully