וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה אחול שילינג לבוסטון

9.4.2006 / 17:01

המגיש הותיק קצר ניצחון שני העונה, 1:2 על בולטימור, והרד סוקס עם מאזן 1:4. היאנקיז ממשיכים להפסיד, דטרויט לא בהכרה

בולטימור - בוסטון 2:1

קורט שילינג חזר לכושר מלא, ואם זה ימשיך כך, זה יהיה מפחיד לאורך הדרך. שילינג זרק שבעה אינינגים וטיגן ארבעה חובטים, והרד סוקס ניצחו עוד משחק בבולטימור, כשהריצה היחידה שהוא מרשה היא הומר ללואיס מאטוס. בוסטון, מסתבר, מצאה קלוזר חדש: ג'ונת'ן פפלבון, שהרשים באינינג, סטרייקאאוט ושמירה שניה העונה.


טורונטו - טמפה ביי 4:8

הבלו ג'ייז ממשיכים לנצח בכוח הזרוע. טד לילי שרד 2.1 אינינגים בלבד, אבל הציפורים חזרו מפיגור 4:0, כשגרג זאון, עם הומר בן שתי ריצות, מעלה אותן ל-4:5 בדרך לניצחון. בראיין טאלה רשם את הדאבליו, ג'ייסון צ'ילדרס את ההפסד.


קליבלנד - מינסוטה 0:3

ג'ייסון ג'ונסון שמר על רשת נקיה במשך שבעה אינינגים, גיירמו מוטה החזיק את היתרון ובוב "השולת!!!111" וויקמן צלה חובט בדרך לשמירה השניה העונה. הומר מספר 4 לטראוויס הפנר, שממשיך להשמיע קולות של מפלצת.


קנזס סיטי - וייט סוקס 3:4

זה כבר מתחיל להיות לא נעים לוייט סוקס, שמחזיקים בניצחון בודד, אותו קצרו במשחק הפתיחה. חאבייר ואסקז דווקא החזיק מעמד שבעה אינינגים בהם קטל שבעה חובטים, אבל קליף פוליט דאג לחרבש לו את העסק. ניצחון לאלמר דסנס, שמירה לאמביוריקס בורגוז.


טקסס - דטרויט 7:0

הטייגרס ממש לא רואים בעיניים, וגם לא כריס שלטון, שממשיך להפציץ. הפעם זה לא נגמר בהומר, אבל בשלוש חבטות, בהן שני טריפלים. הופעה כוחנית לג'סטין ורלאנדר, עם שבעה אינינגים ושבעה גרזנים. הומר שני העונה לקרטיס גראנדרסון.


סיאטל - אוקלנד 3:0

בארי זיטו לא נתן לתבוסה מול היאנקיז להוציא אותו משיווי משקל. זיטו הירשה חבטה אחת בלבד עם שישה טאטואים בשישה אינינגים. מארק קוטסאי, שפתח היטב את העונה, אחראי להומר היחיד במשחק, יוסטון סטריט רשם שמירת בכורה.


ל.א. איינג'לס מאנהיים - יאנקיז 2:3

ניו יורק ממשיכה ליפול שדודה למרגלות המלאכים. רנדי ג'ונסון הגיש שמונה וסילק שמונה, אבל נכנע לטריפל של אדם קנדי, שהכניס שתי ריצות הביתה ורשם הפסד ראשון העונה. גם הומר של דרק ג'יטר בפתיחה ושל הידקי מאטסוי באינינג התשיעי לא עזרו למפוספסים. ארווין סנטנה עם 5.1 אינינגים וניצחון, פרנסיסקו רודריגז עם השמירה.

NL: הברוורס עדיין בלי הפסד

מילווקי - אריזונה 4:5

זה נכון שהם לא פגשו יריבות מדהימות עד כה, אבל הברוורס עושים עבודה טובה בינתיים והם 0:5. קרלוס לי חבט לסינגל על ג'יי ג'יי הארדי באינינג התשיעי, פרינס פילדר רשם הומר ומילווקי על מאזן חלק בחמשת משחקיה הראשונים לראשונה מאז 1987. דני קולב, שחזר הביתה אחרי עונה רעה באטלנטה, רשם את הניצחון.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 6:12

אטלנטה ממשיכה במסע ה"מנצח מי שחובט יותר", כשטים הדסון, שרגיל לפתוח עונה בצליעה, שורד רק ארבעה אינינגים, במהלכם הירשה שמונה ריצות, שש נרשמו לחובתו. ג'יימי רייט הלך שבעה אינינגים עבור הג'איינטס, מויזס אלו עם הומר, בארי בונדס עדיין בלי.


קאבס - סט. לואיס 2:3

כריס קרפנטר המשיך לעשות עבודתו נאמנה כשאחרי שישה אינינגים איוורר תשעה חובטים, אבל ג'וש הנקוק האיום הירשה שתי ריצות לקאביז, שהישוו באינינג השביעי, ואינינג אחר כך חבט דרק לי המשובח להומר מנצח מידי בראד תומפסון. בובי האורי רשם את הניצחון.


יוסטון - וושינגטון 12:8

למרות פתיחה זוועתית בה הירשה חמש ריצות, ליבאן הרננדז הצליח לרשום ניצחון. אחרי פיגור 5:0, שכלל הומר ושלוש ריצות ללאנס ברקמן, התאוששו הנאשיונלס עם חוזה וידרו, שחבט החוצה והוסיף חמישה ריביז, ואלפונסו סוריאנו, שסוף סוף עשה בעיות ליריב ולא לקבוצה שלו. סוריאנו הוציא את הכדור מהפארק והוסיף ארבע הכנסות רצים הביתה. הרננדז רשם את הניצחון, רוי אוסוולט, שהיה בעמדה לנצח, ראה איך צ'אד קוולס מרשה ארבע ריצות באינינג שביעי של שש ריצות של וושינגטון ודופק לו את הדאבליו.


סן דייגו - קולורדו 12:4

הפאדרס פתחו עם דוון ברזלטון ושילמו מחיר יקר, כשברזלטון הירשה תשע ריצות ב-2.1 אינינגים. הומר בכורה לקלינט בארמס ולמיגל אוחדה בניצחון הקל של הרוקיז.

סינסינטי - פיטסבורג 9:11

הפייראטס כבר 6:0, למרות הומר בן שלוש ריצות של חוזה קסטייו. ניצחון לארון הראנג, שצלה עשרה חובטים אבל רשם חמש ריצות חובה, הפסד לאוליבר פרז, שמפרוספקט מעולה מתחיל להתפוגג בטרם עת.

נדחו: פילדלפיה - דודג'רס, מטס פלורידה.


בכותרות הלילה: ב-AL, טים ווייקפילד יגיש עבור בוסטון מול רודריגו לופז מבולטימור (20:35). קני רוג'רס ינסה לעשות עם דטרויט סוויפ בטקסס מול קבוצתו לשעבר ו-ויסנטה פאדייה (21:05). רוי האלאדיי וטורונטו יפגשו את סקוט קאזמיר וטמפה ביי (20:07) ומייק מוסינה מהיאנקיז יתעמת עם ברטולו קולון מאנהיים (22:35).

ב-NL ישחקו הדודג'רס ופילדלפיה בדאבל הדר החל מ-20:05 (לואו מול מאדסון, פני מול ליבר), גלאווין והמטס יתעמתו עם פלורידה (20:05), מילווקי תנסה לשמור על מאזן בלתי מנוצח בחסות כריס קפואנו מול קלאודיו ורגאס ואריזונה (21:05) וג'ון סמולץ והברייבס יתארחו אצל ג'ייסון שמידט והג'איינטס (23:05).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully