וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ותגיות

איילת ק. דל

9.4.2006 / 14:35

איילת ק.דל בדקה אתרים לבניית רשימת מתנות חלומית לפסח, אבל בסוף תקבל לחג סט מגבות במקום שעון בינארי

וגם השבוע, כמו בכל שנה סבתא תביא לי סט של מגבות לכבוד החג. אני אעמיד פנים שאני מופתעת מהמתנה המקורית ("סבתא! איך ידעת שרציתי ב-ד-י-ו-ק מגבות ירוקות עם שוליים ורודים?") ואשים אותה במעלה הבויידם ביחד עם כל שאר מאגר המגבות שהכמות שלהן כבר מספיקה לנדוניה של שבט אבורג'ינים בינוני בגודלו.

נכון שמגבת היא הדבר השימושי ביותר שיכול להיות לטרמפיסט, אבל התדירות שבה אני זוכה לקבל את הדבר השימושי הזה מעלה בי תהיות לגבי דעתה של סבתא על הרגלי ההגיינה האישיים שלי. בלי להמשיך בקו המחשבה העגום הזה (ואולי זאת הסיבה שאין לי חבר?) פניתי לעשות את מה שאני עושה הכי טוב: למצוא פתרונות ברשת לבעיות שמציקות לי.

זה לא היה חיפוש מאתגר במיוחד - מצאתי את gift-tagging. אמרתם רעיון דבילי? הזמנות בלבד? צבעי פסטל? קיבלתם את רשימת המתנות לסנטה קלאוס, גירסת ווב2006. דווקא הרעיון של האתר מאוד חביב: לרכז במקום אחד את רשימת הדברים שהייתם רוצים לקבל ולהפיץ למשפחתיכם המאושרת, שיכולה כבר להפסיק לשבור את הראש על מה לקנות לכם לחג. למהדרין שיש להם כבר רשימת ווישליסט באמאזון, יש אופצייה לייבא אותה ישירות. לשאר בעלי התמותה, אפשר להוסיף את הפריטים ידנית, או דרך פלאג אין ייעודי לשוע"ש.
לא לשכוח להעביר לרשימת ה"כבר יש לי" את המתנות שקיבלתם, כי פייר, זה לא שיש ממש מה לעשות עם שני עותקים של המהדורה המורחבת של lotr.

ונחשו מה? אפשר לתייג (מלשון תג) כל מתנה (מגבת: רך; צמרירי; לבנה;100% כותנה). בשביל מה בדיוק? כדי שאפשר יהיה לראות מה אחרים קונים, לשאוב רעיונות ולהתרשם. מתוך הרגל כנראה שהרי אם לא אומר "בטא" , "טאגים" , "ווב2.0" לא יצא גיק ידי חובתו.

אתר נוסף עם פונקציות זהות (אבל בצבעים פחות נחמדים), שלא לומר העתקה, הוא מטא-וויש-ליסט. גם כאן, תוכלו ליצור רשימה של כל הדברים שאיי פעם רציתם, ולפרסם פיד RSS כדי שהחברים יוכלו לצחוק מיידית על הדברים הליימרים שאתם רוצים.

USB Everything

רשימה – יש. עכשיו צריך למלא אותה במלא מתנות שוות לגיקים, נכון? מי אמר שעון בינארי ולא קיבל? באתר הוותיק והשווה ThinkGeek יש הרבה מתנות מסקרנות ולא זולות בעליל.
איך יודעים אם החפיצים שם מתאימים למוצא הישר של האפיקומן? אם אתם מבינים מה משעשע במשפט there is no place like 127.0.0.1 – רוצו מהר (לפני שיגמר, ובהנחה שיש לכם טי שירט שהמשפט הזה כתוב עליה, כנראה גם מכמה בריונים שהיו רוצים להרביץ לכם ולקחת את הכסף של הארוחת צהריים שלכם). המכנה המשותף למתנות באתר הזה הוא שרובן ככולן יתחברו ל-usb.

על אותו עיקרון עובד גם האתר "אני רוצה אחד כזה". באמת שאני רוצה אחד בערך מכל דבר שיש שם. אפשר לקנות נהיגה במכונית מירוץ (או, אם פספסתם את ההזדמנות בשנות הקסם המאושרות – גם בטנק), כפתור אדום גדול שכתוב עליו panic, וברווז גומי זוהר בחושך (נכון שתמיד חיפשתם כזה?). פריט סקסי בעליל הוא המצלמה התת-ימית הכחולה-שקופה. אפשר לצלול ולצלם בחדווה.

נשארים בארץ

מי שלא רוצה להזמין מחו"ל, יכול להסתפק בקרייזי-שופ. קרייזי שופ הוא אתר ישראלי, אבל דווקא שם כדאי לבקר אם רציתם לקנות חלקת אדמה על הירח, כוכב על שמו של יקיריכם או לשריין מקום בטיסה המסחרית הראשונה לחלל (במחיר מבצע של 99 אלף דולר, או 98 אלף לחברי מועדון).

אחרי שסיימתי לנגב את הריר מהרצפה, במרץ רב הוספתי עוד ועוד מתנות מגניבות לרשימה שלי. עכשיו כל מה שנשאר זה ללמד את סבתא לגלוש באינטרנט.

במחשבה שנייה, אין כזה דבר "יותר מידי מגבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully