וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו ממתינים להודעה של פארב

8.4.2006 / 11:25

הקוורטרבק של גרין ביי צפוי להכריז בסוף השבוע על עתידו. פורסם הלו"ז של עונת 2006. גרמאטיקה יחליף את וינאטיירי בפטריוטס

ביום שבת בערב צפויה להגיע הכרזה סופית מברט פארב: עוזב או נשאר. הקוורטרבק הותיק, שמותח את גרין ביי בשנים האחרונות בהתלבטויות מחודשות, אמור להודיע אם ימשיך בפאקרס או שיתלה את הקסדה. פארב הצהיר: "לא אחזור רק כדי לקחת 10 מיליון דולר שמגיעים לי בחוזה או לשבור שיאים. אני רוצה לעזור לפאקרס להשכיח את העונה המבישה שהייתה לנו".

לוח הזמנים של עונת 2006 פורסם. העונה תיפתח ב-7 בספטמבר, הלילה שבין חמישי לשישי, במשחק בין האלופה, פיטסבורג סטילרס, למיאמי דולפינס. אינדיאנפוליס תשחק במחזור הפתיחה בניו יורק נגד הג'איינטס, במפגש ראשון של האחים מאנינג, ובפאלו תתארח בניו אינגלנד. אנחנו לא רוצים להקדים את זמננו, אבל לפחות על הנייר, כל משחקי המאנדיי נייט נראים מזעזעים.

ראלף ווילסון, בעלי הבפאלו בילס, חושש לעתיד ה-NFL. ווילסון תוהה אם קבוצות השוק והכסף הגדול באמת דואגות לליגה או לעתידן הפרטי. "אין להם את אותם ערכים ואינטרסים שלנו יש", אמר ווילסון, והתכוון לג'רי ג'ונס מדאלאס, דניאל סניידר מוושינגטון ורוברט קראפט מניו אינגלנד, שלוש קבוצות של שווקים גדולים.

ואגב ניו אינגלנד - קבלו את הבועט החדש שלהם. מרטין גרמאטיקה, בעבר בטמפה ביי, יהיה המחליף של אדם וינאטיירי. גרמאטיקה שימש בעונה האחרונה כבועט בעיטות הפתיחה של אינדיאנפוליס. בנוסף חוזר הסייפטי טבאקי ג'ונס לקבוצה. ג'ונס היה בהרכב הקבוצה שזכתה בסופרבול ב-2001 ואז עבר לניו אורלינס.

ג'ים קלאק, הגארד של הפיטסבורג סטילרס שזכה עימה בשני תארי סופרבול בשנות ה-70, מת מדום לב בגיל 58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully