וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: קרוליינה צמודה לאוטווה

8.4.2006 / 10:30

ההוריקנס ניצחו 3:4 בוושינגטון, ועלו למקום הראשון בחטיבת המזרח. דטרויט גברה בפנדלים על קולומבוס אבל איבדה את זאטרברג

וושינגטון - קרוליינה 4:3

נדנדת הביתיות במזרח נמשכת, כשקרוליינה חזרה לפסגה בעקבות הניצחון בוושינגטון. ג'סטין וויליאמס הבקיע צמד ואריק סטאאל כבש את השער ה-44 שלו העונה, כשאחד השערים של וויליאמס, כמו גם שער של קווין אדאמס, מובקע בחוסר שחקן (שורט האנד). אלכסנדר אובצ'קין הבקיע את ה-49 שלו והוסיף אסיסט כדי להגיע ל-99 נקודות. שלושה אסיסטים לדניס זוברוס בוושינגטון.


קלגארי - מינסוטה 1:2

הפליימס עשו עוד צעד להבטחת המקום השלישי הכללי, לאחר שטוני אמונטה כבש אחד ובישל אחד. הסיפור של המשחק הוא מיקה קיפרוסוף, השוער המצוין שרשם 21 עצירות ואת הניצחון ה-40 שלו העונה, אחד יותר משיאן המועדון הקודם, מייק ורנון, שעשה זאת בעונת 1987-88.


דטרויט - קולומבוס - 5:5 ו-0:1 בפנדלים

ריק נאש הבקיע כובע-קסם (יעני: האט-טריק, יעני: שלושער) לקולמבוס, מה שהספיק רק לפנדלים מול הרד ווינגס האימתניים. תומאס הולמסטרום הבקיע את השער היחיד בשוטאאוט, ודטרויט רשמה ניצחון מספר 53 העונה. הנריק זאטרברג עזב את המשטח בשליש השני עם פציעה ופונה לבית חולים, מה שלא ממש התקבל בפנים אוהדות בדטרויט, שכבר איבדה לאחרונה את פאבל דאטסיוק.


בפאלו - פילדלפיה 4:2

הפליירס הבטיחו מקום בפלייאוף בעזרת שער ושני אסיסטים של סיימון גאנייה, שכבש את ה-44 שלו. מייק קנובל עם כיבוש מספר 33, כשהניצחון הקודם פילדלפיה בבפאלו - בדיוק לפני חמש שנים, ב-8 באפריל 2001.


שיקגו - אדמונטון 4:3 (הארכה)

שער של ראיין סמית' דקה וחצי לסיום ההארכה היקנה לאוילרס ניצחון יקר מפז, לאחר שמארק בל וקייל קאלדר משיקגו איזנו ל-3:3 בשליש השלישי. סמית' כבש גם את השער הפותח לקודחי הנפט וגם טיגן אחד. אדמונטון שיפרה עמדות בצורה משמעותית במאבק על הכרטיס לפלייאוף במערב.


במשחק נוסף:

פלורידה - פיטסבורג 5:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully