וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: דימונה על המפה

7.4.2006 / 7:17

שבוע מרשים למיין-גיודינס, שגברה על ציון טורס ועל הדוגס. יחד עם שמשון הייטק, נותרו השתיים הבלתי מנוצחות היחידות בליגה

דימונה מיין-גיודינס יצאה מהשבוע האחרון בליגת ISA עם שני נצחונות, 1:5 על ציון-טורס, וניצחון מרשים 4:14 על הדוגס בית ב'. פנטיקון גברה על טוייסטרס הגליל 6:7, קרייזי ריצ'רד הפסידה טכנית לטייגרס, וכמוה ציון-טורס לשמשון היי-טק בית שמש. בליגת הנשים, בית שמש ניצחה את דימונה 7:29 וקבוצת ISP ת"א הביסה את ירושלים 7:24.

דימונה מיין-גיודינס - ציון טורס 1:5

משחק מותח שהונהג על ידי המגישים של שתי הקבוצות, ירון מדימונה וג'ף מויאו מהציון-טורס, שהחזיקו את המשחק על שוויון 1:1 עד האינינג השישי, והכניסו 4 נקודות באינינג השישי. התפיסה הנמוכה שביצע אליעיד בלפט פילד על הקו בסוף האינינג השישי הצילה את המשחק בשביל הדימונאים, כאשר היו שני רצים על בסיסים. גיל סיגל עשה את הנקודה היחידה של ציון-טורס, אך מה שהוביל להפסדם היה 10 טעוית בשדה (errors).


דימונה מיין-גיודינס - רחובות דוגס 4:14

קבוצת בית ב', רחובות דוג, שיחקה נגד הקבוצה מבית א', דימונה, במפגש שהיה צמוד עד האינינג החמישי (3:6), אך ההומראן השלישי של עמיחי בשלושה משחקים הביא עימו 5 נקודות באינינג השישי, ודימונה הוסיפה עוד 4 נקודות באינינג השביעי כדי לסגור את המשחק. פרינס עמנואל היה על 3 מתוך 4 עם 2 דאבלים, יהודה שלט בבסיס הראשון בשביל דימונה. יחזקאל גנז הגיש מצוין עבור הדוגס והתופס אלברט טכר תפס כמה וכמה פופ-אפס כאשר גם חבט דאבל והכניס נקודה.

פנטיקון עוברת בקושי

פנטיקון רעננה - טוייסטרס הגליל 6:7

במשחק קלאסי בין קבוצת בית א', פנטיקון, לקבוצת בית ב', טוייסטרס, בריאן ארון חבט סינגל על הקו ברייט-פילד כדי לנצח את המשחק בשביל הפנטיקון, כאשר שניים כבר היו בחוץ כדי להרוס לטוייסטרס את התקווה לנצח קבוצה מבית א'.

אחרי פיגור של הטוייסטרס בעקבות הדאבל של האווי הירש באינינג הראשון, הטוייסטרס ענו עם 2 נקודות באינינג השני נגד המגיש הצעיר גולן האלי, כאשר לואי מילר נפגע מהגשה וקיבל בסיס כאשר הבסיסים מלאים, ומייכה ווינסטון חבט חבטה לאינפילד. 2 שחקני טוייסטרס נפסלו בדרך הביתה, אחד על מהלך יפהפיה של דאבל פליי, שבו שחקן הבסיס השלישי זרק לראשונה ואז הביתה על ידי נתנאל לבנסון, הירש ודיויד פלייטמן, ווינסטון פסל שחקן בבית בזריקה מהסנטר פילד. עמי בראן החליף את האלי הצעיר באינינג הרביעי והרשה לטוייסטרס להכניס 2 נקודות, ואז השווה את המגיש של הטוייסטרס – ביל ארסקוט הגשה להגשה.

כאשר נכנסו הקבוצות לתחתית האינינג השביעי, כשפנטיקון בפיגור 6:4, דניאל מדי וייצמן, האלי והירש חבטו סינגלים כדי להגיע לתוצאה של 6:5. אחרי שהוציאו שחקן והולכה מכוונת, דויד ארון, שעשה הומ-ראן מוקדם יותר, השווה את המשחק בחבטת גראונד בול לבסיס השני, אך החבטה פגעה ברץ מהראשונה והשחקן נפסל, כשכל הרצים חזרו למקומם הקודם, מכינים את הזירה לאחיו בריאן. שלושת השחקנים, מדי וייצמן, הירש ודיויד ארון חבטו 3 פעמים ובריאן ארון הכניס 3 נקודות בשביל הפנטיקון. ווינסטון היה על 3 מ-4 עם 2 ריצות עבור הטוויסטרס, בזמן שטים קמינגס עשה טריפל והכניס שני רצים הביתה.


נשים:

בית שמש פיירבולס - דימונה ליידי גודיאנס 7:29

בית שמש פיירבולס נקמה תבוסה מידי דימונה ליידי גודיאנס בניצחון משכנע. הליינ-אפ של בית שמש השיג 10 נקודות באינינג הראשון, ועוד 12 נקודות בשלישי. כל הפותחים חבטו חבטת ביטחון ורונדה לויד חבטה טריפל, מינה וולף חבטה דאבל פעמיים ובתיה ג'רנברג הייתה על 4 מ-4. המגישה החדשה, שריל קונסטנטין, הייתה מדהימה וההגנה הייתה חלקה. ההפסד של דימונה היה אפילו מכאיב יותר מכיוון שהמגישה הראשונה שלהם נפצעה ושברה את הרגל בשלושה מקומות בהתנגשות עם התופסת שלה.

ISP ת"א - ירושלים 7:24

ISP ת"א קצרה ניצחון מרשים על ירושלים בעקבות התקפה מרשימה מהשחקנים ענבר רייך וקארולוין הינש, שכל אחת מהן חבטה 3 הומראנים. לאה וויינשטיין הוסיפה הומראן וטיפאני הריס רשמה דאבל.

במשחק בנות נוסף, רעננה ניצחה את בית שמש 12:13.

טבלאות

ליגה א' גברים:

קבוצה ניצחונות הפסדים נק' זכות נק' חובה

דימונה 3 0 27 7
פנטיקון 2 1 33 24
טיגרס 3 2 33 18
צ.טורס 0 3 2 23

ליגה ב' גברים:

קבוצה נצחונות הפסדים נק' זכות נק' חובה

שמשון היי-טק 3 0 35 13
טוייסטרס הגליל 2 2 50 37
קרייזי רוצ'רד 1 2 27 34
דוגס 1 3 22 48
עוצמה אילת 0 2 12 27


ליגת הנשים:

קבוצה נצחונות הפסדים תיקו נק' בעד נק' חובה
ISP ת"א 2 0 0 40 22
דימונה 1 1 0 27 35
בית שמש 1 2 1 62 55
ירושלים 0 1 1 19 36

קיבוץ נתונים: מייכה וינסטון ורועי אבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully