וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סט. לואיס השלימה סוויפ בפילדלפיה

7.4.2006 / 12:24

הקרדינלס ניצחו 2:4 ו-0:3 בסדרה, הרצף של רולינס הגיע לקיצו. ניצחון למטס על וושינגטון. גם דטרויט בלתי מנוצחת אחרי 6:10 בטקסס

פילדלפיה - סט. לואיס 4:2

ג'ייסון מארקי הגיש 5.1 אינינגים, בהם טיגן חמישה חובטים, והקרדינלס יצאו מפילדלפיה כשכל שלושת המשחקים בכיסם. ג'ימי רולינס, שעמד על רצף של 38 משחקים עם חבטה, רשם 0 מ-4 ויצטרך להתחיל ספירה חדשה לכיוון השיא של ג'ו דימאג'יו. שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן, הפסד לקורי ליידל.


מטס - וושינגטון 5:10

חוזה גיין התחמם ורץ לכיוון פדרו מרטינז שפוצץ אותו עם הגשה, מה שלא עצר את פדרו מניצחון במשחק הפתיחה שלו העונה, עם שישה אינינגים ושישה חישמולים. קרלוס בלטראן, שחוזר מעונה מזוויעה, חבט להומר והכניס ארבעה רצים הביתה. בוושינגטון ירה ניק ג'ונסון אל מחוץ לפארק.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 4:6

בארי בונדס זכה לתשואות רמות מהקהל הביתי, אבל עדיין לא רשם הומר ראשון העונה. דאבל בן שלוש ריצות של פדרו פליז היקנה לג'איינטס ניצחון באינינג שלישי בו רשמו שש ריצות. יום אחרי ברונסון ארויו מסינסינטי רשם עוד מגיש הומראן - חורחה סוסה מאטלנטה, שהפסיד את המשחק. נוח לאורי, הפותח של פריסקו, יצא כבר באינינג השני בגלל פציעה וג'ף פאזרו זכה בניצחון.


במשחקים נוספים:

קולורדו - אריזונה 12:5 - שבעה אינינגים ו-11 חישמולים למיגל באטיסטה, הומרים לצ'אד טרייסי וכריס סניידר באריזונה.

סינסינטי - פיטסבורג 5:6 - הומר שני לאדם דאן, ניצחון לריק וייט, שמירה לדייויד וות'רס.

AL: דטרויט ושלטון ממשיכים להפציץ

טקסס - דטרויט 10:6

הטייגרס, שחזרו מסדרה עם קנזס סיטי עם נצחונות קלילים, עשו זאת גם בטקסס, כשנייט רוברטסון רושם את הניצחון ונעזר בשני הומרים של כריס שלטון, שבצמד שני מעלה את מאזנו לארבעה - הראשון בטיבו בליגה, וגם בשניים של האיש שחזר מן הכפור, מאגליו אורדונייז. מרקוס ת'יימס, קרייג מונרו וברנדון אינג' הצטרפו לחגיגה. אר. איי. דיקי עם ההפסד.


טורונטו - מינסוטה 3:6

גוסטבו צ'אסין הגיש את דרכו אל הניצחון עם 6.2 אינינגים וארבעה איוורורים. בי ג'יי ראיין רשם עוד שמירה, קרלוס סילבה בצד המפסיד.


סיאטל - אוקלנד 2:6

המארינרס ממשיכים לספק קצת נחת לאוהדיהם, כשאסטבאן לואייזה מאוקלנד לא הפיק להשלים חמישה אינינגים בטרם הוחלף. גיל מש חזר לעונה הנוכחית רענן, כשסילק שישה חובטים ב-5.1 אינינגים. הומר לקרל אברט, השמירה לג'יי גיי פאטץ. הומר גם לאריק שאבז באוקלנד.


בולטימור - טמפה ביי 2:0

אחרי הזרועות העוצמתיות שהפגינו האוריולס בשני המשחקים הקודמים, הם נכנעו למארק הנדריקסון, שרשם את המשחק המלא הראשון העונה, כשהוא מפרק חמישה חובטים ומרשה רק לשלושה לגעת בכדור. קריס בנסון שמולו היה טוב, עם שבעה אינינגים ושלושה טיגונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully