וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: פקיסטן ניצחה את סרי לנקה

רועי פרידמן

7.4.2006 / 7:15

גברה עליה בטסט השני ובסדרה כולה. סיום קריירה עם פציעה לסנאת ג'איאסוריה מסרי לנקה. הנבחרות יוצאות לסדרה באנגליה

סנאת ג'איאסורייה, הכוכב הגדול של סרי לנקה וה-MVP באליפות העולם ב-1996, רצה סיום טוב יותר לקריירת הטסט שלו, אך בליץ של מוחמד אסיף, ופציעה סיימה את הקריירה שלו בטעם מר. בטסט השני, שנערך בעיר קנדי, אינזמאם-אל-חאק החליט להגיש ראשון, ותוך שעה ורבע, מוחמד אסיף נפטר מג'יאיסורייה, אופול תראנגה והקפטן, מהלה ג'איאוורדנה. 79 של הוויקט קיפר המצויין, קומאר סנגאקארה, 65 של טילאן סמארהוורה ו-43 של מלינגה בנדארה, עזרו למארחים להגיע לתוצאה סבירה של 279, כשמוחמד אסיף קובע שיא קריירה של 6 פסילות ל-44 נקודות, ודניש קנארייה מוסיף 4 פסילות.

הפתיחה של פקיסטן לסבוב הראשון שלה עוד היתה סבירה, כשיוניס ח'אן, וקמראן אקמל הביאו אותם ל-121 ל-2. אלא שכאן התחיל המופע של מותיה מוראליטאראן, כחמש פסילות שלו פרקו את האורחים ל-170, כולם פסולים בפגור של 109 נקודות. הספילה הראשונה של פקיסטן, היתה הפעולה האחרונה של ג'איאסורייה בטסט. הוא תפס כדור של אימרן פרחאת, מנוואן קולאסקארה, אבל הכדור הזיז לא אצבע מהמקום, וקרע חלק מכף היד שלו, כך שהוא הובהל לבית החולים.

סרי לנקה התחילה את הסבוב השני בידיעה שהיא עם חובט אחד פחות. הסבוב השני, שתי מילים – מוחמד אסיף. הוא פסל חמישה שחקנים, כבשלושה, הוא פגע בסטאמפס, והרביעי, ב-LBW, מה שהראה על הגשות מדוייקות. עבד-א-רזאק הוסיף 4 פסולים משלו, וסרי לנקה סיימה את הסבוב השני בתוצאה של 73. סנגאקארה "הוביל" את המארחים עם 16 נקודות בלבד. כשלאסית מלינגה פסל את קמראן אקמל, עוד היה משחק, אבל 65 של אמרן פרחאת, ו-73 בלי להפסל של יוניס ח'אן, הביאו את האורחים למטרה. קולאסקארה עוד פסל את אמרן פרחאת, אבל זה היה מאוחר מדי למקומיים.

תוצאה:

סרי לנקה 279 ו-73
פקיסטן 170 ו-183 ל-2

פקיסטן נצחה ב-8 וויקטס, ו-0:1 בסדרה. מוחמד אסיף, בזכות 11 פסילות במשחק נבחר לאיש המשחק. הוא סיים עם 17 פסילות שזיכו אותו גם כאיש הסדרה. לשתי הנבחרות תהיה סדרה באנגליה, כשסרי לנקה תגיע במאי, ופקיסטן, ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully