וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה זימנה את המפלגות לפגישות

6.4.2006 / 19:33

יו"ר צוות המו"מ, יורם טרובוביץ, קבע עם המפלגות המועמדות להצטרף לממשלה פגישות בימים א' וב'. ראשונה תגיע לפגישה סיעת העבודה

עם הטלת מלאכת הרכבת הממשלה הבאה על מ"מ ראש הממשלה ויו"ר קדימה, אהוד אולמרט, החל צוות המשא ומתן הקואליציוני של המפלגה לקבוע פגישות עם המפלגות המועמדות להצטרף לממשלה. המו"מ יחל באופן רשמי ביום ראשון בכפר המכבייה ברמת גן. על פי הסיכום בין אולמרט ליו"ר העבודה, עמיר פרץ, העבודה תהיה המפלגה הראשונה עמה ייחתם ההסכם ורק אחר כך ייחתמו ההסכמים הנוספים. את צוות המו"מ מטעם קדימה ירכז ראש הסגל המיועד בלשכת ראש הממשלה, יורם טרובוביץ.

צוות המו"מ הקואליציוני של מרצ הוזמן לפגישה ראשונה עם נציגי קדימה ביום שני. ראש צוות המו"מ של מרצ, ח"כ רן כהן, אמר כי המפלגה מתייחסת ברצינות לפגישה והביע תקווה, כי תוכל להצטרף לממשלתו של אולמרט. כמו כן, הוזמנו לפגישות סיעות ש"ס, הליכוד, ישראל ביתנו - אשר יגיעו לפגישה ביום ראשון. ביום שני זומנו, בנוסף למרצ, סיעות הגימלאים ויהדות התורה.

לבד מקדימה, בממשלה הבאה צפוי להיות ייצוג של מפלגת העבודה, של רשימת הגימלאים ולפחות אחת מהמפלגות ש"ס, יהדות התורה, ישראל ביתנו או מרצ. פרץ צפוי לקבל את אחד משלושת התיקים הבכירים, ככל הנראה האוצר או הביטחון. בעבודה מעדיפים שישראל ביתנו ואביגדור ליברמן יישארו מחוץ לממשלה. לעומת זאת, בכירים בקדימה חוזרים ואומרים בימים האחרונים, כי הדלת למשא ומתן הקואליציוני פתוחה בפני כל הסיעות הציוניות בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully