וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד ניצחה את הסדרה עם היאנקיז

6.4.2006 / 16:42

האייז הפכו פיגור 4:0 לניצחון 4:9 על המפציצים. הופעה כוחנית לבקט בבוסטון. עוד הומר לפוחולס בנצחון הקרדינלס על פילדלפיה

אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 4:9

היאנקיז, תחת כפפתו של צ'ין מינג וונג, כבר הובילו 0:4 עם הומרים של גארי שפילד והידקי מאטסוי על הראש של דני הארן, אבל האייז צימקו באינינג הרביעי ל-4:3, הישוו אינינג לאחר מכן ובשמיני, בחסות המחבטים של פרנק תומאס ומילטון בראדלי הותיקים. בראדלי ניצל שגיאה של רובינסון קאנו בבסיס השני כדי להכניס שתי ריצות ותומאס הכניס עוד שלוש עם דאבל. ג'ו קנדי רשם את הניצחון, ג'ארט רייט עם ההפסד.


ווייט סוקס - קליבלנד 4:3

גם האינדיאנס לקחו סדרה מהפייבוריטים, עם חבטה של ג'ייסון מייקלס שהכניסה ריצה הביתה באינינג ה-11. מייקלס רשם ארבע חבטות במשחק. טראוויס הפנר עם הומר ראשון העונה ובוב "השולת!!!!1111" וויקמן חזר לשלות, עם אינינג אחד, שני סטרייקאאוטים ושמירה שולתת!!11 אחת.


קנזס סיטי - דטרויט 14:3

ג'רמי בונדרמן האליל הגיש 6.2 אינינגים, במהלכם חישמל שמונה חובטים, ופאדג' רודריגז היה ענק על הצלחת עם חמש חבטות, הומר וחמישה ריביז. קרטיס גרנדרסון, מרקוס ת'יימז, קרלוס גיין וברנדון אינג' השתתפו גם הם בחגיגה.


סיאטל - איינג'לס 4:6

האיינג'לס שוב נכנעו לאייז, למרות שטים סלמון בן ה-400 חבט לעוד הומר, שני העונה. ג'ף וויבר רשם הפסד ראשון באיינג'לס, כשבמארינרס בולט ריצ'י סקסון עם שני ריביז. ומי ניצח? הלפטי ג'רוד וושבורן, עד לשנה שעברה מלאך.


טורונטו - מינסוטה 13:4

סלאג פסט נוסח מינסוטה, שכל השנה שעברה לא רשמה 13 ריצות ביחד. גראנד סלאם של טוריי האנטר ועוד שתי הכנסות הביתה הישוו את שיא הקריירה שלו, העומד על שישה. גם שאנון סטיוארט ולואיס רודריגז סילקו את הכדור מהפארק. הומר ושלוש ריצות לטרוי גלאוס בטורונטו. הניצחון נרשם לבראד ראדקה.


טקסס - בוסטון 2:1

ג'וש בקט המחיש מה עשוי לקרות אם יישאר בריא העונה. שבעה אינינגים וחמישה טיגונים לאס הבוסטוני, שנעזר בהומר בן שתי ריצות של טרוט ניקסון כדי לנצח. הופעה חביבה לקמרון לואו הצעיר, עם 6.1 אינינגים בריינג'רס. שמירה לג'ונת'ן פפלבון.


בולטימור - טמפה ביי 6:16

25 ריצות ו-30 חבטות בשחיטה שבולטימור עושה לרייז בשני משחקים. הציפורים הן 0:2 לראשונה מאז 1997. ניק מרקאקיס, מלווין מורה וג'יי גיבונס עם יריות תותחים לאוריולס, חורחה קאנטו עם אחת לרייז.

NL: מוריס דופק הופעה בסן פרנסיסקו

סן דייגו - סן פרנסיסקו 3:1

מאט מוריס פתח לראשונה מאז הועבר מסט. לואיס, והרשים עם 6.1 אינינגים סולידיים. טים וורל רשם את השמירה. בפאדרס הכינו קבלת פנים צוננת לבארי בונדס, כשאדריאן גונזאלס רושם הומר.


מטס - וושינגטון 9:5

בילי וגנר שבר שמירה ראשונה במטס ואחריו בא חורחה חוליו, ובאינינג העשירי החריב כל חלקה טובה במשחק, אבל הנאשיונלס לא יכולים להיות יותר מדי שמחים אחרי שאלפונסו סוריאנו שוב גילה עצלות, לא רץ בכדור מוקפץ (פופ-אפ) והוחלף על ידי המנג'ר פרנק רובינסון. זו, אגב, הייתה בעייה ששיגעה את ג'ו טורה כשסוריאנו היה בניו יורק. הומרים לחוזה גיין וניק ג'ונסון, ולאיש שהחליף את סוריאנו, ראיין צימרמן, שחבט על וגנר ושלח את המשחק לאקסטרה אינינגים.


סינסינטי - שיקגו קאבס 6:8

ברונסון ארויו הגיש משחק ראשון בסינסינטי, וחבט, כן - חבט, להומר. גם קן גריפי ג'וניור וריץ' אאוריליה סילקו את הכדור מהפארק. ארויו רשם את הניצחון עם 6.2 אינינגים ושבעה איוורורים. דרק לי, אראמיס רמירז וג'ון מייברי חבטו להומרים לקאביז, השמירה לדייויד וות'רס, ההפסד לגלנדון ראש.


יוסטון - פלורידה 5:6

שני אינינגים טובים התקפית של האסטרוס, בהם היה גם הומר בן שתי ריצות ללאנס ברקמן ולפרסטון ווילסון, היקנו לוונדי (וונדי???) רודריגז את הניצחון. בראד לידג' דאג לשמור עם השניה שלו העונה.


דודג'רס - אטלנטה 9:8

פסטיבל החבטות נמשך דווקא במגרש הדודג'רס, כשראיין לאנגרהאנס חבט דאבל באינינג השמיני, הכניס הביתה ריצה וכריס ריטסמה נכנס כדי לשמור על התוצאה. ווילסון בטמיט חבט להומר היחיד במשחק.


פילדלפיה - סט. לואיס 4:3

אלברט פוחולס המפחיד חבט להומר מספר 3, מארק מולדר הגיש שבעה אינינגים וג'ייסון איזרינגהאוזן שמר על הניצחון - אבל הסיפור של המשחק הוא ג'ימי רולינס, שעם עוד שתי חבטות הגדיל את רצף המשחקים שלו עם חבטות ל-38. רולינס צריך עוד 18 כדי להשוות את שיאו של ג'ו דימאג'יו - 56 משחקים רצופים עם חבטה. הומר לדייויד בל בפילי.


במשחקים נוספים: מילווקי - פיטסבורג 2:3 (שמירה שלישית העונה לדרק טרנבאו, הומר לג'ייסון ביי). קולורדו - אריזונה 4:2 (ניצחון לאורלנדו "אל דוקה" הרננדז, עם חמישה אינינגים ושמונה חיסולים).

הלילה: טורונטו עם גוסטאבו צ'אסין מארחת (3:07) את מינסוטה עם קרלוס סילבה. סיאטל, מאחורי גיל מש, מול אוקלנד עם אסטבן לואייזה (6:05) וב-NL פילדלפיה עם קורי ליידל מול ג'ייסון מארקי וסט. לואיס (23:05), ופדרו מרטינז והמטס נגד רמון אורטיז ו-וושינגטון (3:10).

החל מסוף השבוע הבא נפרסם טבלאות וסטטיסטיקות של מובילי הליגה. הטבלאות יפורסמו פעמיים בכל שבוע, בד"כ בימי שלישי ושישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully