וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לפרץ לא להצטרף לקואליציה עם ליברמן

6.4.2006 / 12:47

ח"כ טיבי: צירופו של ליברמן לקואליציה יהווה מסר מסוכן כלפי ערביי ישראל. ישראל ביתנו: לא קיבלנו פניה רשמית מאולמרט

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) אמר היום, כי יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, הבטיח שלא להצטרף לקואליציה שתכלול את אביגדור ליברמן, "בשל מצעו הגזעני והאנטי-ערבי". "אני מצפה מפרץ שיקיים את הבטחתו, כי צירופו של ליברמן יהווה מסר מסוכן, אנטי-אזרחי ואנטי-דמוקרטי כלפי ערביי ישראל", אמר טיבי.

בתוך כך, דוחים במפלגת ישראל ביתנו את הפרסומים, לפיהם המפלגה כבר הסכימה להצטרף לקואליציה בראשות אהוד אולמרט. "טרם קיבלנו פניה רשמית מאולמרט ומאנשים מטעמו, ולא הוצגו בפנינו קווי היסוד של הממשלה העתידית". במפלגה הבהירו כי "לפרסומים בתקשורת אין כל יסוד".

בנוגע לפרסומים שונים בנושא חלוקת התיקים המסתמנת אמר יו"ר העבודה, עמיר פרץ, כי לא נפלה שום החלטה בעניין התיקים שהעבודה דורשת. "העבודה אינה משנה את עמדותיה, אבל אינה פותחת את המו"מ באולטימטום".

לפני הצהריים נפגשו ראשי סיעת יהדות התורה עם נשיא המדינה, משה קצב, והמליצו על אהוד אולמרט כמועמד המתאים להרכבת הממשלה. בצאתם מהפגישה אמרו ראשי יהדות התורה, כי הם היו רוצים לראות ראש ממשלה שומר מצוות, אבל במצב הנוכחי הם המליצו באופן פורמלי על אולמרט. משה גפני אמר, כי "אנחנו נוזמן למשא ומתן ונראה אם נצטרף לקואליציה. מבחינתנו, יהיו שני דברים בסיסיים במו"מ – הפסקת הפגיעה בשכבות החלשות ונושא השמירה על מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully