וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הליכוד ממשיכים להכפיש זה את זה

6.4.2006 / 10:34

סילבן שלום: "נתניהו הרס את הליכוד". עוזי לנדאו: דאגתם של שרים מהליכוד לאינטרסים האישיים שלהם היא שהרסה אותנו

בליכוד נמשכים חילופי ההאשמות, שהחלו לאחר הפסד המפלגה בבחירות לכנסת. העיתון "ידיעות אחרונות" מביא הבוקר בכותרתו הראשית ציטוט של מס' 2 בליכוד, ח"כ סילבן שלום, שטוען כי "נתניהו הרס את הליכוד". עם זאת, הראיון המלא עם שלום לא התפרסם היום.

ח"כ עוזי לנדאו, שלא יכהן בכנסת ה-17, הגיב ואמר כי מה שהרס את הליכוד הוא "רצונם של כמה מהשרים לדאוג לאינטרסים הצדדיים של עצמם. הם שכחו את עקרונות הליכוד ומחוייבותו לבוחריו".

"בגלל שרוב השרים שלנו היו עסוקים בלגזור קופונים קיבלנו את מה שקיבלנו", אמר לנדאו בגלי צה"ל, "החל מהסכמה של חלק נכבד משרינו למפת הדרכים, דרך קבלת ההתנתקות וכלה בהתיישרות עם מדיניות הפוכה לליכוד רק כדי להישאר בממשלה. בנימין נתניהו התנהג אחרת ממה שאני מצייר, אבל אם כולנו היינו עושים כך הסיפור היה שונה והליכוד לא היה מאבד מאמינותו".

אתמול מחתה ח"כ לימור לבנת על טענות שהועלו נגדה, לפיהן היא לא נטלה חלק בקמפיין הבחירות והיתה חברת הליכוד הבכירה עם המספר הנמוך ביותר של הופעות פומביות במסגרת הקמפיין. לבנת אמרה: "במקום לשקם ולבנות את המפלגה מחדש, יש מי שבוחר להמשיך בטעויות שהובילו אותנו לאן שהגענו".

סיעת הליכוד תתכנס היום בצהריים כדי לדון באפשרות שתצטרף לקואליציה בראשות אהוד אולמרט. בקול ישראל דווח, כי בסיעה מסתמן רוב נגד ההצטרפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully