וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אין כניסה לסטיב מקנייר

5.4.2006 / 20:59

טנסי סירבה לאפשר לקוורטרבק שלה להתאמן, כסימן ראשוני לניפוי צפוי. קולפפר נוקה מאשמה בפרשת "ספינת האהבה", מולדס הועבר ליוסטון

11 שנים נתן סטיב מקנייר את הנשמה לפרנצ'ייז של הטנסי טייטאנס, עוד מימי גלגולו כיוסטון אוילרס. בסוף השבוע האחרון התבשר מקנייר כי הוא לא יכול לעלות על מגרש האימונים של הטייטאנס, עד שלא ישפץ את חוזהו. המשמעות: הקוורטרבק הותיק סיים, כנראה, את שירותו בקבוצה.

מקנייר הגיע למגרש האימונים ביום ראשון ובהוראת ההנהלה נאמר לו ללכת הביתה. סוכנו של השחקן היה נסער: "לפני חודש אמרו לו שיעשה היכרות טובה עם השחקנים הצעירים של הקבוצה וכעת הם אומרים לו ללכת הביתה?" התרעם באס קוק, סוכנו של השחקן. יש לציין כי מקנייר, שזכה בתואר ה-MVP ב-2003 יחד עם פייטון מאנינג, הוא הלב והנשמה של הטייטאנס, שחקן שלמרות פציעות חוזרות ונישנות נתן 200 אחוז מעצמו. רוח רעה נושבת בשנים האחרונות ב-NFL.

ואם בותיקים עסקינן, אריק מולדס והבפאלו בילס נפרדו סופית. לתופס, ששיחק בבילס עשר שנים, נותרו שנתיים לסיום החוזה בבפאלו, וכשזו רצתה לשפץ את חוזהו - סירב. הוא הועבר ליוסטון, שם חתם על חוזה חדש לארבע שנים. בפאלו תקבל בחירת סיבוב רביעי או חמישי בדראפט שייערך החודש.

אנחת רווחה לדאנטה קולפפר, הקוורטרבק של מיאמי. קולפפר הואשם יחד עם עוד שלושה משחקני מינסוטה בכך שערכו אורגיה על יאכטה במהלך שיט בקריביים. ההאשמות הוסרו, והשחקן הצהיר: "היה לי ברור שהאמת תצא לאור, ואני שמח שהיא יצאה".

ה-NFL מעוניין ליצור עניין גבוה יותר במשחקי ליל יום ראשון, וייצור לוח שידורים גמיש, על מנת להימנע ממשחקים חסרי עניין בפריים טיים. בשבועות 10-15 ובשבוע הנעילה, 17, תהיה אפשרות להזיז משחקים לא קובעים ולשדר בזמן הזה משחקים בעלי חשיבות פלייאוף גבוהה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully