וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל חשפה תוכנה שמאפשרת הרצת חלונות על גבי מק

ליאור רבינוביץ

5.4.2006 / 23:00

אפל הודיעה על השקת התוכנה החדשה בעקבות דרישת משתמשי פי.סי ותיקים להשתמש ב"חלונות" על גבי מק. מניית אפל מזנקת

חברת אפל חשפה את תוכנת "בוט קמפ" (Boot Camp), המאפשרת למחשבי מקינטוש החדשים מתוצרתה להריץ את מערכת ההפעלה "חלונות" של מיקרוסופט, בניסיון למשוך משתמשי פי.סי ותיקים. מניית אפל מגיבה בעלייה של 5.6%.

התוכנה, אשר מכונה "בוט קמפ", תאפשר למשתמשי מחשבי מק חדשים אשר בהם מותקן מעבד של אינטל להתקין ולהריץ יישומים של תוכנת ההפעלה של מיקרוסופט "חלונות XP", אשר מותקנת ב-90% מהמחשבים האישיים ברחבי העולם. משתמשי מק יוכלו להוריד את התוכנה כבר היום מאתר אפל.

פיליפ שילר, סגן נשיא אפל העולמית לשיווק, אמר כי "לא היתה לאפל שאיפה ארוכת טווח או תוכנית לתמוך ב'חלונות', אבל משתמשים רבים הביעו את רצונם להשתמש במערכת ההפעלה הפופולרית על גבי מחשבי מק החדשים ובעלי הכוח העודף הודות לשבב האינטל שמותקן בהם". שילר הוסיף כי "אנחנו מקווים כי תוכנת 'בוט קמפ' תהפוך את מחשבי המק למושכים עבור משתמשי חלונות ותיקים".

אפל הודיע כי ליאופרד, הגירסה הבאה של מערכת ההפעלה Mac OS X, תכלול את האפשרות להשתמש ב"חלונות". בשנה שעברה הודיעה חברת אפל כי עד 2007 היא מתכוונת להמיר את כל מחשבי המק לשימוש במעבדי אינטל הפופולריים והחזקים יותר מאשר מעבדי י.ב.מ ופריסייל בהם השתמשה בעבר.

ב-12 החודשים האחרונים עלתה מניית אפל ב-22%.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully