וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אוקלנד עצרה את מפציצי הברונקס

5.4.2006 / 15:45

הפסד ראשון ליאנקיז, 4:3. גם בוסטון נוצחה, 10:4 בטקסס. האלידיי וטורונטו גברו על סנטנה ומינסוטה 3:6, עוד הומר לג'וג'ימה בסיאטל

אוקלנד - יאנקיז 3:4

אחרי מפגן ההפצצה המרשים ביום הפתיחה, היאנקיז נכנעו לסינגל של מרקו סקוטארו באינינג התשיעי ורשמו הפסד ראשון העונה. יוסטון סטריט היה המגיש שרשם את הניצחון, סקוט פרוקטור את ההפסד. ריץ' הארדן פתח באוקלנד והגיש 5.2 עם ארבעה סטרייקאאוטים, מייק מוסינה הותיק פתח היטב את העונה עם שבעה ושישה בניו יורק. הוא הירשה הומר בכורה לאריק שאבז ולניק סווישר.


וייט סוקס - קליבלנד 8:2

גם האלופה רשמה הפסד ראשון, כשארון בון חוזר לפורמה מטורפת, עם הומר וארבעה ריביז. גם ויקטור מרטינז רשם הומר בכורה, שניהם על הראש של פרדי גארסיה שנחבט כהוגן, עם שבע ריצות בארבעה אינינגים. ג'ים ת'ומה המשיך להפגיז וחבט להומר שני העונה, מידי המנצח, ג'ייק ווסטברוק.


טורונטו - מינסוטה 3:6

סופר קלאסיקו בין שני המגישים הכי טובים בליגה כבר בפתיחה. יוהאן סנטנה שרד רק 5.2 אינינגים, בהם נחבט עשר פעמים לארבע ריצות, ורוי האלידיי שניצח אותו סגר 7.2 עם ארבעה חישמולי חובטים. בי ג'יי ראיין פתח היטב את הקדנציה בטורונטו עם שמירה ושני סטרייקאאוטים. גם בנג'י מולינה נכנס מהר לעניינים, ויחד עם אלכס ריוס חבט להומר.


טקסס - בוסטון 4:10

הנאקל של טים וייקפילד לא התעקל בפתיחה, ופיל נווין הותיק דפק לו את ההגשות עם הומר בן שלוש ריצות, וחמישה ריביז בסך הכל. גם בראד ווילקרסון ורוד בראחאס חבטו להומרים לריינג'רס. ויסנטה פאדייה רשם את הניצחון עם שישה אינינגים וחמש קטילות, וייק שרד 3.2 בלבד, בהם הירשה שבע ריצות.


סיאטל - איינג'לס 8:10

ספק אם כשהמארינרס הביאו את קנג'י ג'וג'ימה הם חשבו שיהיו לו שני הומרים בשני משחקים. התופס היפני שוב סילק את הכדור מהפארק, ונעזר ביום גדול של ריצ'י סקסון, עם חמישה ריביז. ג'ואל פיניירו היה סולידי, עם 6.1 אינינגים וניצחון למארינרס. גארט אנדרסון, חואן ריברה וטים סלמון (טים סלמון? באמת? הוא עדיין משחק?) רשמו הומר בשורות המלאכים.

NL: פלורידה שיכנעה ביוסטון

יוסטון - פלורידה 11:2

המארלינס נתנו מפגן כוח וטיגנו לאנדי פטיט את הצורה. ג'וש ווילינגהאם הצעיר ירה לשני הומרים וארבע ריצות, וסרג'יו מיטרה הביא אותה בשישה אינינגים וחמישה סילוקים. גם מיגל קבררה ומייק ג'ייקובס השתתפו בחגיגה עם הומר כל אחד. פטיט רשם 4.2 אינינגים, במהלכם ספג שבע ריצות.


דודג'רס - אטלנטה 4:5

הפעם זה לא היה סלאגפסט, כשג'יי די דרו חבט להומר נגד קבוצתו לשעבר, והיקנה לגריידי "16 באוקטובר" ליטל ניצחון ראשון בקבוצתו החדשה. בראד פני עם הניצחון, דני באעז עם השמירה. הפסד לג'ון סמולץ במשחק הפתיחה שלו העונה.


מילווקי - פיטסבורג 5:7

שישה אינינגים, שבעה סטרייקאאוטים וניצחון לכריס קפואנו, שמירה לדרק טרנבאו, הומר לגייב גרוס במילווקי. המשחק בין סן דייגו לסן פרנסיסקו נדחה.


במוקד הלילה:

מחזור משחקים מלא. אוקלנד ודן הארן יארחו (6:05) את היאנקיז עם צ'ין מינג וונג. טורונטו וג'וש טאוורס יתמודדו (3:07) עם בראד ראדקה ומינסוטה וג'וש בקט יפתח (4:05) את הופעותיו בבוסטון מול קמרון לואו וטקסס.

ב-NL יגיש ברט מאיירס מפילדלפיה נגד מארק מולדר מסט. לואיס (3:05), ברונסון ארויו יפתח בסינסינטי, שתארח את שיקגו וגלנדון ראש (20:35) וסן דייגו, עם כריס יאנג, תנסה לנצח את סן פרנסיסקו עם נוח לאורי (6:05).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully