וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך בליכוד: לבנת נעלמה מהקמפיין

5.4.2006 / 9:55

מסמך המסכם את ההופעות הפומביות של בכירי המפלגה לקראת הבחירות מציב את לבנת במקום האחרון. מקורביה: הנתונים לא נכונים

בליכוד נערכים לקראת צוות הבדיקה שאומר לבחון את הכישלון בבחירות האחרונות, ולהגיש דו"ח על הסיבות המרכזיות לתבוסה. אחת הסיבות המרכזיות שמועלות היא חוסר ההתגייסות של בכירים בתנועה למען נתניהו והליכוד.

במעריב פורסם היום מסמך שהוכן במפלגה, המסכם את ההופעות הפומביות בפאנלים שקיימו מועמדים ברשימת הליכוד לכנסת. מהמסמך עולה כי השרה לשעבר לימור לבנת, נמצאת במקום האחרון עם המספר הנמוך ביותר של הופעות. לבנת הסכימה להיענות לבקשת מטה הבחירות רק פעם אחת.

אישים נוספים, ביניהם ח"כ סילבן שלום, הופיעו בפאנל אחד בלבד לאורך כל הקמפיין. גם חברי הכנסת דני נווה ויובל שטייניץ לא הרבו להופיע והשתתפו ב-2 פאנלים בלבד. לעומתם, חבר הכנסת רובי ריבלין, שניהל את מטה הבחירות כולו וגם המשיך בתפקידו כיו"ר הכנסת, הופיע לא פחות משבע פעמים. חבר הכנסת מיכאל איתן הופיע תשע פעמים.

עקב סירובם של כמה בכירים להופיע, נאלץ המטה לשלוח להופעות בפאנלים מועמדים חדשים לחלוטין - קרן ברק שהופיעה חמש פעמים, וד"ר גבי אביטל שהופיע בלא פחות מ-12 פאנלים.

מקורביה של לבנת מסרו אתמול בתגובה כי "עצוב לראות כי בשעתה הקשה של המפלגה יש מי שדואג להדליף נתונים לא נכונים וחלקיים בלבד על פעילות השטח בסניפים, בכנסים ובסיורים שנעשו על ידי לבנת". המקורבים הוסיפו כי "במקום לשקם ולבנות את המפלגה מחדש, יש מי שבוחר להמשיך בטעויות שהובילו אותנו לאן שהגענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully