וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז הסתייג מדברי מקורביו נגד פרץ

5.4.2006 / 9:46

שר הביטחון התקשר ליו"ר העבודה ודחה את הדיווחים כאילו הוא או מקורביו סבורים שיהיה זה חוסר אחריות לתת את התיק לפרץ

שר הביטחון, שאול מופז, התקשר הבוקר ליו"ר העבודה עמיר פרץ והביע הסתייגות חד משמעית מהדיווחים, לפיהם הוא או מקורביו חושבים שזה יהיה חסר אחריות למנות את פרץ לתפקיד שר הביטחון.

בעקבות הידיעה כי ממלא מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, עשוי להפקיד את תיק הביטחון בידי עמיר פרץ, דווח הבוקר על אווירה קשה בלשכת שר הביטחון, שאול מופז. ב"ידיעות אחרונות" צוטטו גורמים המקורבים למופז במשרד הביטחון ובקדימה שאמרו כי אם התיק יימסר לפרץ, זה יהיה "מהלך בלתי אחראי", כלשונם.

"התחושה לא טובה", אמר אחד ממקורבי מופז, "איך יכול להיות שלמדינת ישראל יהיה ראש ממשלה בלי רקע ביטחוני וצבאי וגם שר הביטחון יהיה בלי שום רקע לתפקיד הזה? זה דבר חסר אחריות והנושא הזה צריך להטריד מאוד את הציבור".

לדבריו, "אנחנו עומדים בפני תקופה לא קלה, עם האיום האיראני, שלטון חמאס ותוכנית ההתכנסות, וכל זה עם שר ביטחון בלי רקע מתאים ובלי ניסיון. כנראה שהקמת הקואליציה חשובה יותר מכל דבר אחר".

גורם בכיר במשרד הביטחון אמר אתמול כי "מי שלא מכיר את מבנה הצבא ומשרד הביטחון לא יכול ללמוד בתוך זמן קצר את העבודה" הגורם הוסיף כי לדעתו לא נותנים מספיק את הדעת למהלך הזה: "עמיר פרץ יכנס למשרד ויבקשו ממנו לקצץ. הוא יודע מה לקצץ? חובתנו להבהיר למי שמקבל את ההחלטות מה המשמעות של מהלך כזה. זה לא יחזיק מעמד זמן רב".

יחד עם זאת העריך אחד ממקורבי השר כי לא הכל סגור: "התחושה היא שהכל פתוח. פרץ עוד יכול להפתיע ולהתעקש על משרד האוצר. אנחנו גם מודעים לכך שמופז לא קיבל הבטחה לתפקיד שר הביטחון, ולכן הוא יסכים לקבל כל תפקיד אחר שיינתן לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully