וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: השארקס והקינגס עדיין בתמונה

סן חוזה ניצחה בדאלאס 2:3 וצימקה את הפער מונקובר, שהפסידה ללוס אנג'לס 1:0, לשתי נקודות. ניצחון בפנדלים לדטרויט על קלגארי

דאלאס - סן חוזה 3:2

21 שניות לפני שהולכים לפנדלים (שם דאלאס 1:11) הבקיע ג'ו ת'ורנטון שער יקר, שהכניס חזק את הכרישים לתמונת הפלייאוף. יירי להטינן כבש ראשון לדאלאס, פטריק מרלו ו-ווילי נהמינן הפכו וג'ייסון ארנו הישווה פחות משתי דקות לסיום. 31 עצירות למרטי טורקו בדאלאס.


אוטאווה - אטלנטה 4:6

הת'ראשרס איבדו תקווה לפלייאוף, וראו את שחקנם לשעבר דני היטלי כובש צמד ומעלה את מאזנו ל-45 שערים, שווה לשיא המועדון שהושג על ידי מריאן הוסה ב-2003. שער ושני אסיסטים לג'ייסון ספזה, איליה קובאלצ'וק עם ה-48 שלו העונה.


קרוליינה - וושינגטון 5:6 (הארכה)

ריי וויטני הבקיע שני שערים במשחק, כשהשני הובקע דקה וחצי לסיום ההארכה. זה היה הערב של ג'וזף וסיצ'ק, שכבש צמד וטיגן צמד, והעלה את מאזן שעריו השנתי לארבעה בסך הכל. אלכסנדר אובצ'קין מהקפיטלס הוגבל לאסיסט אחד בלבד.


אדמונטון - פיניקס 1:7

האוילרס התקדמו בדירוג הפלייאוף, כשסרגיי סמסונוב בולט בניצחון עם שער ושני אסיסטים ומייקל פקה כובש אחד ומטגן אחד.


לוס אנג'לס - ונקובר 0:1

הסתבכו כהוגן, הקאנוקס, שנכנעו לשער בודד של פאבול דמיטרה בשליש השני ול-23 עצירות של מת'יו גרון. 36 עצירות של אלכס אולד לא הספיקו לונקובר, שהפער בינם לבין הקינגס וסן חוזה עומד כעת על שתי נקודות בלבד.

דטרויט ממשיכה בשלה

קלגארי - דטרויט 1:1 (0:2 לדטרויט בפנדלים)

דיון פאנוף הבקיע לפליימס וסטיב אייזרמן הישווה כדי לגרור את המשחק לפנדלים. פאבל דאטסיוק וג'ייסון וויליאמס הכניעו בפנדלים את מיקה קיפרוסוף האימתני, עם 41 עצירות בזמן החוקי. זה היה ניצחו מספר 52 של הרד ווינגס.


טורונטו - בפאלו 2:2 (0:1 לסייברס בפנדלים)

בפאלו ממשיכה לשמור על עמדת הזינוק במקום הרביעי, המבטיח ביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף. מקסים אפינוגנוב הבקיע את הפנדל המכריע, אבל לינדי ראף, מאמן בפאלו, לא חגג, לאחר שדארסי טאקר השבית את יוכן הכט למספר שבועות. "זה היה צ'יפ שוט", אמר ראף, "אני רוצה אותו מושעה. אני רוצה שיקנסו אותו. אני אתקשר אליהם עשר פעמים מחר".


טמפה ביי - פלורידה 1:4

הלייטנינג מבטיחים אוטוטו מקום בפלייאוף, כשוינס לקאבלייה מבקיע שניים ומבשל אחד. 29 עצירות לשון ברק. הפנת'רס, לעומת זאת, יאלצו לחפש, כנראה, פלייאוף בשנה הבאה.


תוצאות נוספות:

נאשוויל - קולומבוס 3:1
קולורדו - שיקגו 3:4

חדשות הליגה

- מהפח אל הפחת בסט. לואיס: הקפטן, דאלאס דרייק, סיים את העונה עם שבר בצלעות. השוער פטריק ללים סיים את העונה עם פציעה ב-ACL, הבלוז הזעיקו את כריס בקפורד-שואו מה-AHL להחליפו.

- ניקולאי זרדב, מלך השערים של קולומבוס (27 שערים העונה) נפצע בקרסול וייעדר לזמן לא ידוע.

- ריי אמרי, שוער אוטאווה, ויארומיר יאגר, שחקן הכנף של הריינג'רס, הם שחקני חודש מרץ ב-NHL. אמרי הישווה את שיא הליגה בנצחונות בחודש אחד (12). לאמרי ממוצע ספיגה של 2.09
שערים למשחק ו0.925 אחוזי הצלה. כמו כן היו לו שני שאט-אאוטים. יאגר השיג 12 שערים ו-14 אסיסטים. הוא סיים את החודש עם רצף של 11 משחקים בהם השיג לפחות נקודה אחת, ומוביל את הליגה העונה עם 114 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully