וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ הפלסטיני נפגש עם דיפלומט סיני

רויטרס

4.4.2006 / 12:53

א-זהאר אמר בתום הפגישה כי משלחת מטעם חמאס תצא למזרח אסיה בחודש הבא. אתמול דווח על מגעים בין חמאס למדינות נוספות

שר החוץ הפלסטיני, מחמוד א-זהאר, נפגש היום עם דיפלומט סיני בכיר, והודיע כי בכוונתו לבקר ב[[סין]] ובמדינות נוספות במזרח אסיה בחודש הבא. זאת על אף המאמצים של ישראל וארה"ב לבודד את ממשלת חמאס החדשה.

במסיבת עיתונאים משותפת אמר א-זהאר כי נציגי ממשלת חמאס יבקרו במזרח אסיה, וכי סין תהיה מדינה הראשונה בה יבקרו באזור. א-זהאר הוסיף כי דיבר עם השגריר, וכי הסינים מוכנים לביקור משלחת פלסטינית בכל זמן. במסיבת עיתונאים משותפת לא-זהאר, אמר נציג סין בגדה המערבית ועזה, יאנג ווי גו, כי בייג'ינג מכבדת את ניצחון חמאס בבחירות, והוסיף כי הסינים הסבירו את עמדתם "התומכת בפלסטינים במאבקם הצודק לזכות בזכויותיהם ובשטחים הכבושים".

אתמול אישר דובר של תנועת החמאס, כי חברי הארגון ניהלו לפני כחודשיים שיחות עם בכירים צרפתיים, ולפני זמן קצר יותר עם דיפלומט הודי. אתמול הכחיש שגריר צרפת בישראל את הדברים. אתמול פורסם כי דו"ח מיוחד שהוגש לאחרונה לגורמים רשמיים בירושלים, מצא כי צרפת מנהלת בשבועות האחרונים מגעים חשאיים עם חמאס בשם [[האיחוד האירופי]]. בישראל חוששים שמדינות נוספות, ביניהן הודו, סין ויפן, יכירו בקרוב באופן פומבי בממשלת חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully