וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעבודה מקווים להחזיר את המנדט ה-20

3.4.2006 / 16:30

לטענת המפלגה, במספר קלפיות נרשמו בטעות קולות לרע"מ-תע"ל. גם המפד"ל עתרה לוועדת הבחירות בטענה לטעות ברישום הקולות

במפלגת העבודה טוענים כי יצליחו להשיב את המנדט ה-20 שאיבדו אמש, לאחר שהתגלו טעויות ברישום ספירת הקולות בחמש קלפיות במגזר הערבי. יושבת ראש ועדת הבחירות המרכזית, השופטת דורית בייניש, קיבלה אתמול את עתירת רשימת רע"מ-תע"ל של השייח איברהים צרצור וחבר הכנסת אחמד טיבי, והעניקה לה מנדט נוסף על חשבון העבודה.

יושב ראש סיעת העבודה, חבר הכנסת אפריים סנה, אמר כי ברחבי הארץ התגלו מספר קלפיות בהן נרשמו לרע"מ-תע"ל קולות שבפועל שייכים למפלגות אחרות. בגלי צה"ל דווח, כי אם תקבל ועדת הבחירות את ערעור המפלגה, יכנס לכנסת הדרוזי שכיב שנאן.

בתוך כך עתר היום לוועדת הבחירות המרכזית חבר הכנסת הרב יצחק לוי מהאיחוד הלאומי-מפד"ל, לאחר שגילה כי בקלפי בעיר מודיעין נרשמו בטעות 220 קולות שיועדו לרשימתו, למפלגת שינוי. הסיעה מבקשת לערוך בדיקה חוזרת במספר רב של קלפיות ברחבי הארץ.

גורמים רבים מעריכים כי מפלגות רבות ירצו לערער על תוצאות הבחירות, בשל הפערים הנמוכים שהתגלו בין המפלגות השונות. 175 קולות נוספים לישראל ביתנו יעניקו לה מנדט נוסף על חשבון הליכוד, 145 קולות למרצ יעבירו לה מקום של ח"כ אחד במקום למפלגת העבודה ו-770 קולות שיספרו לטובת ש"ס יוסיפו לה מנדט על חשבון קדימה.

מחר אמורה לכנס השופטת בייניש ישיבה דחופה בנושא. השופטת הודיעה כי מחר בבוקר הוא המועד האחרון להגשת ערעורים נוספים על תוצאות הבחירות לכנסת ה-17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully