וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון שוב במקום הראשון

3.4.2006 / 7:45

והפעם - בדירוג האנשים המטופשים ביותר בארה"ב. יחד איתו צועדים דיק צ'ייני, ג'ורג' בוש, פאריס הילטון וטום קרוז

כוכב הפופ [[מייקל ג'קסון]] הוכתר כאיש המטופש ביותר בארה"ב לשנת 2006, אחרי שהביס בקרב צמוד את סגן נשיא ארה"ב [[דיק צ'ייני]]. מלך הפופ בן ה-47, שחי היום בבחריין לאחר שזוכה ביוני האחרון מאשמת התעללות מינית בילדים, זכה בתואר המפוקפק בפעם הרביעית ברציפות בסקר שנערך על ידי אנשי יחסי ציבור אמריקאים. 69% מ-1,045 הנשאלים בסקר טלפוני שנערך לכבוד ה-1 באפריל, אמרו שהזמר "עשה משהו מטופש" בשנה החולפת, מעשה שהפך אותו ראוי לתואר.

"נראה שמייקל ג'קסון ימשיך לעמוד במקום הראשון בעתיד הנראה לעין", אמר מארגן הסקר, ג'ף בארג. "אם מעשיו של מר צ'ייני לא הספיקו כדי להדיח אותו, קשה לי לתאר מה יכול לעשות זאת. ג'קסון אפילו לא היה בתוך תחומי ארה"ב בזמן האחרון". הוא ציין כי ג'קסון נצפה לאחרונה עורך קניות בשוק בדובאי כשהוא לבוש בבגדי נשים.

סוכנות הידיעות AFP דיווחה, כי סגן נשיא ארה"ב, דיק צ'ייני, חולק את המקום השני במצעד עם נערת השעשועים [[פאריס הילטון]]. צ'ייני, שזכה ב-59 אחוזים, הפך למושאן של בדיחות רבות אחרי שירה בשוגג בחבר ותיק בזמן שהשניים ערכו מסע ציד לפני כחודש וחצי. הבוס של צ'ייני, [[ג'ורג' בוש]], הגיע למקום השלישי בסקר, עם 57 אחוזים, עלייה של 19 אחוזים לעומת הסקר שנערך בשנת 2001.

טום קרוז קופץ על הספה של אופרה

כוכב הקולנוע [[טום קרוז]], שנכלל בדירוג בפעם הראשונה, הגיע למקום הרביעי והמכובד, בעקבות הופעתו התמוהה בתוכניתה של [[אופרה ווינפרי]], שבה הביע את אהבתו לארוסתו קייטי הולמס תוך שהוא קופץ כאחוז דיבוק על הספה.

את המקום החמישי חלקו הפוליטיקאי הרפובליקאי טום דיליי והזמרת [[קורטני לאב]], שקיבלו כל אחד 41 אחוזים. דיליי נחשד בהלבנת כספים, ולאב, אלמנתו של קורט קוביין, נכנסה ויצאה מבתי משפט בגלל אישומים על שימוש בסמים.

עוד מופיעים בסקר השחקן רוברט בלייק, שזוכה מרצח אשתו, הזמרת [[מדונה]], שנפלה מסוס, ודוגמנית העל הבריטית קייט מוס, שנתפסה על חם כשהיא מסניפה קוקאין.

חצי מהמשתתפים בסקר הודו שהם עצמם עשו משהו מטופש בשנה החולפת, ירידה של 14 אחוזים מהסקר הקודם. "כאומה, ארה"ב ללא ספק זהירה הרבה יותר", אמר בארג. "כשאנחנו טסים לחו"ל, למשל, רבים מאתנו עוטים עלי מייפל על תיקי הגב שלנו. העניינים נרגעו באופן משמעותי מאז שנת 2005 הסוערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully