וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: מונטריאול לא עוצרת

2.4.2006 / 15:03

הואה רשם עוד שאט אאוט, והקנדיינס ניצחו את בוסטון 0:2. טורונטו השתיקה את בפאלו 0:7, הפסדים לדאלאס ולאוטאווה

מונטריאול - בוסטון 0:2

עוד ניצחון לקנדיינס, שסגרו את מרץ על מאזן 1-5-10, הטוב ביותר שלהם מזה 13 שנה. ושוב במוקד - כריסטובאל הואה, השוער המעולה שרשם שבע עצירות ב-32 הופעות - שלוש מהן נגד בוסטון. כן, הברוינס שיחקו 180 דקות נגד הואה ומונטריאול בלי להבקיע שער. גארת' מארי הבקיע את שני השערים, משחק ראשון בו הוא רושם צמד.


פילדלפיה - ניו ג'רזי 4:1

הפליירס איבדו הרבה נקודות לאחרונה, וכשלו בקרב הצמוד עם הריינג'רס על ראשות הבית. בראיין ג'יונטה לא כבש הפעם לדווילס אבל הכין שני שערים. סיימון גאנייה עם ה-42 שלו לזכות פילי.


טורונטו - בפאלו 0:7

בפאלו ממשיכה בכושר הרע שהיא מפגינה לאחרונה, והמייפל ליפס ניצלו זאת לניצחון קל. שער ושני אסיסטים לאלכסיי פוניקארובסקי, צמד לניק אנטרופוב ושאט אאוט עם 24 עצירות לז'אן סבסטיאן אובין.


אטלנטה - קרוליינה 2:5

הת'ראשרס השאירו לעצמם סיכוי פלייאוף זעיר עם שני שערים, מספר 46 ו-47, של איליה קובאלצ'וק. רוד ברינדאמור עם ה-29 ו העונה לקרוליינה.


אוטאווה - וושינגטון 1:0

ניצחון מפתיע לקפיטאלס, שנעצרו ב-46 עצירות של ברנט ג'ונסון המצוין, שרשם משחק שני רצוף עם יותר מ-45 עצירות. בפעם הקודמת הוא עשה זאת ב-1:5 בקרוליינה, עם 49 עצירות. אלכסנדר אובצ'קין הכין לדייניוס זוברוס את השער היחיד במשחק.

הקינגס עדיין בחיים

לוס אנג'לס - דאלאס 0:1

ג'רמי רוניק כבש שער יקר בשליש השני ומת'יו גרון עצר 27 דסקיות בדרך לשאט אאוט, שהשאיר את לוס אנג'לס בחיים. שון אייברי ומתיאס נורסטרום עם האסיסט.


אדמונטון - קלגארי 4:1

מיקה קיפרוסוף רשם 25 עצירות וכריסטיאן הוסליוס הבקיע צמד, כדי להעניק לפליימס ניצחון שמבסס עוד יותר את מעמדם במקום השלישי בתמונות הפלייאוף. "אנחנו יודעים שיהיה קשה בהמשך", אמר הוסליוס, שהגיע לקבוצה בדצמבר מפלורידה, "ובאים דרוכים ומוכנים".


סן חוזה - פיניקס 4:3 (הארכה)

ידידנו שארקי והכרישים שלו קיבלו מכה קשה בסיכויי הפלייאוף שלהם, אם כי הם יכולים להתנחם בעובדה שההפסד בהארכה מקנה נקודה. אנחנו נתנחם בעובדה שג'ונת'ן צ'יצ'ו שלנו הבקיע את ה-46 שלו (MVP !MVP!) אבל הוא לא מתנחם בעובדה שאפילו קאמבק מ-3:0 לא עזר, כי סטיב ריינפרכט נמצא בכושר מופלא. ריינפרכט הבקיע שניים בזמן הרגיל ואת השלישי דקה לסיום ההארכה. השארקס מרוחקים כעת שלוש נקודות מהמקום השמיני, המוביל לפלייאוף.


במשחקים נוספים:

קולומבוס - שיקגו 2:5
נשוויל - סט. לואיס 1:2
פלורידה - טמפה ביי 2:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully