וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפרסום של פסק זמן עוזב את ראובני פרידן

איילה צורף

2.4.2006 / 14:02

משמעות ההחלטה: עופרה שטראוס מוציאה מידי אחותה - עירית שטראוס השותפה בראובני-פרידן את הטיפול בתקציב המותג הותיק


תקציב הפרסום של חטיפי השוקולד של פסק זמן - המוערך במיליון דולר בשנה - עוזב את משרד הפרסום ראובני-פרידן ועובר לשלמור-אבנון-עמיחי, כך נודע ל-TheMarker. מדובר במהלך חריג במיוחד במערכת היחסים העדינה שבין שטראוס-עלית, משווקת פסק זמן, ובין ראובני-פרידן, שכן עירית שטראוס, אחותה של עופרה שטראוס, יו"ר דירקטוריון שטראוס-עלית, היא שותפה בראובני-פרידן. המהלך הזה הוא עדין ומורכב מהטעם שתוצאותיו הן שעופרה שטראוס מוציאה מידי אחותה את הטיפול באחד מתקציבי הפרסום הוותיקים של המשפחה.

השלכה נוספת שיש למהלך הזה היא שבכך מופר לראשונה האיזון שבין תקציב הפרסום המטופלים בידי שני משרדי הפרסום: עד כה טיפל כל אחד ממשרדי הפרסום (שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן) בדיוק במחצית מכלל תקציב הפרסום של שטראוס-עלית, בחלוקה על פי מותגים. כך למשל מטפל שלמור במותגים פרה (שוקולד), דנונה (מעדנים) ועוד, ואילו ראובני-פרידן מטפל בתקציב הגבינות של שטראוס, מילקי, ועד כה, גם בפסק זמן.

למרות העברת התקציב אל שלמור-אבנון-עמיחי, הוא לא יתבקש לוותר על תקציב אחר של שטראוס-עלית לטובת ראובני-פרידן.

בשטראוס-עלית אומרים כי הסיבה להעברת התקציב נעוצה ברצון של החברה למזג את תקציבי הפרסום של מותגי השוקולד. אם כי בענף הפרסום טוענים שהסיבה העיקרית להחלטה להעביר את תקציב הפרסום מידי ראובני-פרידן היתה המהלך הבעייתי שערך ראובני-פרידן עבור פסק זמן ב-2004: החברה יצאה בהשקה מחדש של פסק זמן, שכללה קמפיין טלוויזיה גדול, עיצוב מחדש של האריזות ובניית שפה חדשה למותג, אך המהלך לא צלח ומכירות המותג לא המריאו.

בכירים בשטראוס-עלית טוענים כי אין קשר בין תוצאות המהלך של פסק זמן, שלדעתם אינן תוצאות בעייתיות כלל, לבין ההחלטה להעביר את התקציב מידי ראובני-פרידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully