וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: תיק האוצר יישאר בידי קדימה

2.4.2006 / 0:01

לדבריו, ויתור על תיק האוצר משול לוויתור על חצי מהשלטון. הוסיף, כי אם העבודה לא תהיה בקואליציה זה לא יהיה בגלל קדימה ודחה את האפשרות שעמיר פרץ ירכיב את הממשלה

חיים רמון (קדימה) אמר אמש כי תיק האוצר אינו עומד למשא ומתן בהרכבת הקואליציה הבאה. בראיון לתוכנית פגוש את העיתונות אמר רמון כי "לא ניתן את תיק האוצר לאף מפלגה אחרת, כי בכך נוותר על חצי מהשלטון". רמון הבהיר כי זו גם עמדתו של ממלא מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט.

בנוגע להצהרותיו של פרץ שלא יהיה מוכן לשבת למשא ומתן עם אולמרט אמר רמון, "אני לא מתחנן בפני פרץ, אבל אני חושב שלבוא ולשחק את המשחקים הללו ולהגיד שהוא לא רוצה להיפגש, זאת לא הדרך הנכונה".

רמון הוסיף כי אם מפלגת העבודה לא תהיה בקואליציה זה לא יהיה בגלל קדימה. לדבריו, "אולמרט רוצה את העבודה כשותפה בכירה בממשלה".

רמון דחה את האפשרות שעמיר פרץ ירכיב את הממשלה ואמר כי הוא "לא רואה מצב שבו מספר חברי הכנסת שימליצו על פרץ יהיה גדול ממספר הממליצים על אהוד אולמרט".

בנוגע לאפשרות מינוי של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לתפקיד השר לביטחון פנים, אמר רמון שאפשרות זו אינה עומדת כרגע על הפרק מכיוון שמתנהלת נגדו חקירה פלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully