וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב ממשיך למתוח את הפאקרס

1.4.2006 / 12:08

הקוורטרבק אמור היה להחליט אם הוא נשאר לעונה נוספת, אבל לוקח את הזמן וגרין ביי לא לוחצת. ברלסון עבר לסיאטל

ימשיך או לא ימשיך? יפרוש או לא יפרוש? ברט פארב עדיין לא נותן לגרין ביי פאקרס תשובה סופית. פארב היה אמור להשיב לגרין ביי עד היום (1 באפריל) אם ימשיך או לא בעונה הבאה, ובכך יממש את זכותו לגרוף מענק של 3 מיליון דולר.

הדבר היחיד שפארב אמר לעיתון במיסיסיפי הוא "אם אני חוזר, זו בהחלט השנה האחרונה שלי". אבל בינתיים יש עוד פחות מחודש לדראפט, ופארב לא מגלה אם כן או לא.

פארב גם מציב תנאים להחלטתו: "היו לנו ציפיות גבוהות בעונה שעברה והגענו למאזן של 12:4. אם לא נוכל להתחרות ברמות הגבוהות, אין טעם שאשחק". אם יפרוש, ארון רוג'רס, בחירת סיבוב ראשון בדראפט בעונה שעברה, אמור לתפוס את מקומו, אבל ייתכן שהפאקרס יעשו טרייד על מנת להביא קוורטרבק מנוסה יותר.

נייט ברלסון, התופס ששיחק במינסוטה עד לעונה האחרונה, עבר לסיאטל. ברלסון היה שחקן חופשי מוגבל, דהיינו לוייקינגס הייתה זכות להשוות את ההצעה של הסיהוקס, שעמדה על 49 מיליון דולר לשבע שנים. מכיוון שלא עשו זאת, הוא יכול ללכת לסיאטל.

סוגיית קבוצה מקצוענית באזור לוס אנג'לס ממשיכה, כשכרגע לעיר עצמה יש יתרון במירוץ על פני אנהיים, הנמצאת דרומית אליה. התוכניות של לוס אנג'לס הן לבנות מגרש חדיש, מה שמוצא חן בעיני ראשי הליגה. הקומישינר היוצא, פול טגליאבו, יבקר באורנג' קאונטי ובלוס אנג'לס בסוף החודש לעוד התרשמות. לאנהיים שתי קבוצות מקצועניות בארה"ב, המייטי דאקס בהוקי קרח והאיינג'לס בבייסבול. ללוס אנג'לס ארבע - הקינגס בהוקי קרח, הדודג'רס בבייסבול והקליפרס והלייקרס בכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully