וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: דאלאס בפלייאוף, למרות הפסד

1.4.2006 / 9:38

הסטארס נוצחו באנהיים בשוט אאוט, לראשונה העונה, ולמרות זאת הבטיחו מקום בשלבי הגמר. לא ניצלו את הפסד דטרויט, 3:2 בהארכה בשיקגו

אנהיים - דאלאס 4:4 (0:2 למייטי דאקס בפנדלים)

הבשורה הטובה מבחינת דאלאס היא העובדה, שלמרות ההפסד היא הבטיחה את מקומה בפלייאוף. המיוחד פה הוא שלאחר 11 פעמים, מאז הונהגה בתחילת העונה שיטת ההכרעה החדשה, דאלאס מפסידה. מאזנה בפנדלים - 1:11.

רוב נידמאייר וג'ונת'ן הנדסטרום הכניעו את מרטי טורקו, שבמשחק עצמו עצר 32 דסקיות. שער מספר 29 לג'ייסון ארנו מדאלאס וגם לאנדי מקדונלד מאנהיים, שהכיבוש שלו שתי דקות לסיום שלח את המשחק להארכה.


דטרויט - שיקגו 3:2 (הארכה)

הרד ווינגס נחו משהו לאחר שניצחו את ה-50 שלהם ערב קודם, ופטריק שארפ משיקגו ניצל את הזחיחות כדי להבקיע שער ניצחון דקה וחצי בתוך ההארכה. זאת לאחר שפאבל דאטסיוק הבקיע 45 שניות לסיום, והעניק לכנפיים לפחות את הנקודה, שמשאירה את הפער מדאלאס בעינו.


קרוליינה - פלורידה 2:3

שער של קרייג אדאמס עם פתיחת השליש האחרון העניק להוריקנס את אליפות הבית הדרום מזרחי. קרוליינה מרוחקת כעת שלוש נקודות בלבד מאוטאווה, ועדיין שואפת לזכיה ביתרון הביתיות במזרח. 21 עצירות למרטין גרבר בשער, הפנת'רס לא יהיו, כנראה, בפלייאוף.


קלגארי - קולורדו 3:6

מי שכן יהיו שם הם הפליימס, שהסתייעו בשער ואסיסט של שון דונובן ובשני בישולים של ג'רום איגינלה. ג'ו סאקיק הבקיע כבר בשליש הראשון צמד, כדי להעלות את מאזנו העונתי ל-30 שערים בקולורדו.


ונקובר - מינסוטה 1:1 (0:1 לויילד בפנדלים)

הויילד ממשיכים לשחק את הספוילרס, כשמיקו קויבו כבש את הפנדל היחיד בשוט אאוט. ונקובר, למרות ההפסד, התרחקה בנקודה מסן חוזה. שני השערים הובקעו בשליש השני, כשמארק שוינאר העלה את מינסוטה ליתרון ואנסון קרטר, עם ה-31 שלו, הישווה. 28 עצירות למני פרננדז בשער הויילד.


משחקים נוספים:

איילנדרס - פיטסבורג 4:0 (צמד לסרגיי גונשאייר)
סט. לואיס - קולומבוס 4:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully