וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים לא עלו לגמר אליפות אירופה

ניר איסקוב

31.3.2006 / 23:22

הנבחרת הפסידה 3:1 מול רומניה (עומר דמארי), ולא תהיה חלק מהטורניר שיכלול את שמונה הטובות ביבשת. זלצר: "יש אכזבה"

נבחרת נערים א' (ילידי 89') הפסידה הערב (שישי) 3:1 למקבילתה מרומניה, בעקבות כך לא הצליחה להעפיל לטורניר גמר אליפות אירופה, הכולל את שמונה הנבחרות הטובות ביבשת, אשר ייערך במאי הקרוב בלוקסמבורג.

המשחק, שנערך באירלנד, היה האחרון במסגרת בית חצי הגמר, וישראל הייתה חייבת לנצח בו, כדי לשחזר את הישגה בעונה שעברה, ולעלות לטורניר הגמר.

המחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 0:0, למרות לחץ ישראלי, ובפתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-44, עלו הרומנים ליתרון בבעיטה מ-20 מטר. הנבחרת שלחה כוחות קדימה כדי להשוות, אך במקום זאת ספגה שני שערים בהתקפות מתפרצות בדקות 53 ו-60.

עומר דמארי ממכבי פ"ת הצליח רק לצמק, לאחר דאבל פס עם חן עזרא מבית"ר טוברוק. עד לסיום מצאו עזרא וראיד ג'בארין ממכבי חיפה את הקורות, אבל לא מעבר לכך.

מאמן העל של נבחרות הנוער והנערים, זאב זלצר, אמר בסיום לוואלה! ספורט: "המשחק היה בתנאים קשים של בוץ וגשם. אמנם היינו יותר טובים, אבל זה לא מספיק. הם התגוננו רוב הזמן, וחבל, כי הכל היה בידיים שלנו, והיינו צריכים לנצח. כדורגל הוא לפעמים אכזרי, ונתקלנו בצד המאיים שלו.

"במשחק הקודם נגד אירלנד היינו חצי דקה מהגמר, אבל ספגנו בדקת הסיום,ו חבל שלא עמד לנו הכוח לנצח. בסך הכל, השחקנים עשו את המקסימום, שיחקו כדורגל טוב, למרות תנאים שהם לא מורגלים אליהם. אם לא עלינו, יש אכזבה, למרות שהיה טורניר קשה מאוד ברמה גבוהה".

נבחרת סרביה היא שעלתה מהבית הישראלי, בעקבות ניצחון 0:3 מול אירלנד, מארחת הטורניר. הנבחרת, המודרכת בידי אברהם בכר, תמריא מחר (שבת) בלילה ארצה, וצפויה לנחות ביום ראשון לפנות בוקר.

הרכב הנבחרת: דניאל מכלוף, יהודה חוטה (מחמוד חיג'אזי, 60), דור מלול, ניסו קפליטו, עודד אמיתי, ליעד אלימלך, גל הראל, עומר דמארי, ראיד ג'בארין, בן סהר, ויקטור מרעי (חן עזרא, 41).

טבלת הבית הסופית:

1. סרביה 3 2:5 6
2. אירלנד 3 4:5 4
3. ישראל 3 5:4 4
4. רומניה 3 6:3 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully