וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אה, אהוד? עוד משהו

רחביה ברמן

31.3.2006 / 8:48

רחביה ברמן מזכיר לראש הממשלה המיועד שהוא לא יוכל לעשות התכנסות לפני שיסיים לשקם את מפוני ההתנתקות

שלום אהוד. אתה זוכר שביום חמישי דיברנו וסיכמנו שאתה מתמקד ביישום הסיבה היחידה לקיומך הפוליטי כרגע? יפה, אז זה עדיין תקף, רק לפני זה יש עוד עניין אחד קטן. העקורים. זוכר אותם?

למקרה שאתה לא זוכר, הרשה נא לי לרענן את זיכרונך: לפני שבעה וחצי חודשים, קודמך בתפקיד פינה קצת פחות מעשרת אלפים יהודים מבתיהם, מהסיבה המוצדקת מאד שהם גרו במקום שלא יכולנו להמשיך ולהחזיק בו. אתה זוכר שהוא הבטיח להם כל מיני הבטחות, בנוגע לשיקום החיים שלהם לאחר הפינוי? הבטחות שמאד הקלו על שאר העם לאכול את כל הסיפור הלא נעים? אז זהו, שיש עם זה קצת בעיות.

נכון, חלקם סירבו לשתף פעולה, סירבו להתארגן על הפיצויים שלהם עד הרגע האחרון וגם אחרי זה, אבל 227 יום אחרי תחילת הפינוי, הנימוק הזה כבר אוכל הרבה פחות. עוד מעט פסח, ועדיין יש מפונים שאין להם מקום נורמלי לעשות את החג. אמנם עם ישראל נדד במדבר 40 שנה, אבל זה היה לפני עידן ה-GPS, עם מנהיג כבד פה מכדי לשאול את הבדואים בדרך איך מגיעים. אתה אין לך תירוץ.

ששששש... לא ביקשתי שתענה. הסיפורים שלך ושל יונתן בשיא כבר לא מעניינים אף אחד בשלב זה. אני יודע שיש לך עכשיו הרבה בעיות, עם השפם מצד אחד והקטטר מצד שני, וההתלבטות בין הסקס-אפיל הדובי של אביגדור לקסם הביישני של אלי. כמו שסיכמנו השבוע, קל זה לא הולך להיות. אז אם אתה רוצה שמישהו יאמין לך שיהיה בסדר עם ההתכנסות, אתה קודם כל צריך לאנוס את פקידוני האוצר ולמצוא פתרון זריז למפוני הסיבוב הראשון. אם יהיה אפילו מפונה אחד שאפשר יהיה לצלם באוהל דולף, או בקרוואן מט ליפול, או באיזה מלון שרוצה לזרוק אותו לרחוב, עם ילדים שלא רשומים בבית ספר כי הם לא יודעים איפה יגורו מחר, אתה יכול לשכוח מ-72 קולות בעד סיבוב נוסף בהצבעה בכנסת. גם 62 יהיה קשה, ואפילו על תמיכתם העיוורת של ששת הסבאים והסבתא לא הייתי סומך במצב כזה.

אוקצור, עד יום העצמאות אני רוצה לראות את אחרון המפונים מנפנף במנגל תחת גפנו ותחת תאנתו החדשים, או לפחות שיידע בדיוק איפה עצי הקבע האלה הולכים להישתל. אני לא רוצה יותר לשמוע על מפונים במלונות, בקרוואנים דולפים ושאר עניינים. רצית לרשת את הבולדוזר? תוכיח שגם אתה יודע להזיז הרים.

יאללה, גש לעבודה. הזמן קצר. כדורגל תוכל לראות אחרי שתסיים את המטלות שלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully