וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: ניצחון חשוב לדטרויט על נשוויל

רועי פרידמן

31.3.2006 / 10:17

הרד ווינגס ניצחו 2:4, ומתקרבים לקיבוע מעמדם כקבוצה עם המאזן הטוב בליגה. מרטן ברודור עלה למקום הרביעי בהיסטוריה במאזן הנצחונות

דטרויט - נשוויל 2:4

ברנדאן שנהאן וג'סטין וויליאמס הבקיעו בשליש השלישי, בניצחון ענק של הרד ווינגס על יריבתם בבית, הפרדאטורס. דטרויט היתה לקבוצה הראשונה בליגה שמשיגה 50 נצחונות, והפרש הנקודות בין השתיים עומד כרגע על 15, כשנותרו לרד ווינגס 10 משחקים ולפרדאטורס 9. מני לגאסי עם 32 עצירות, קריס דרייפר ותומאס הולסטרום השוו פעמיים בשליש הראשון אחרי שערי יתרון של מייק סילינג'ר וסקוט הארטנל. תומאש ווקואון עם 30 עצירות לפרדאטורס.


ניו ג'רזי - בפאלו 1:3

מרטן ברודור עצר 29 נסיונות הבקעה, ועלה למקום הרביעי, ביחד עם ז'אק פלאנט, עם 432 נצחונות בקריירה, ואגב כך שיפר את מעמד קבוצתו בתחרות על הפלייאוף. ג'והן מאדן, זאק פארסי ובריאן ג'יונטה, בשערו ה-41 העונה, הבקיעו לדווילס. טים קונולי עם השער לסייברס ומרטן בירון עם 25 עצירות.


מונטריאול - וושינגטון 2:3 בהארכה

הגיע הזמן, מר קויבו. סאקו קויבו סיים רצף מתסכל של 23 משחקים ללא שער, עם שער ניצחון 58 שניות לסיום ההארכה. קויבו חטף את הפאק, ובהתקפה מתפרצת הכניע את אולאף קולזיג. "דקה לסיום ההארכה, אתה מתחיל לחשוב על הפנדלים. איזה מזל שאני לא אצטרך לפגוש את אלכסנדר אובצ'קין". כך התבטא אחרי המשחק אחד השוערים החמים לאחרונה בליגה – כריסטובל הואה. הואה סיים עם 27 עצירות לקנדיינס, קולזיג עם 30 עצירות לקפיטלס. כריסטופר היגינס הבקיע שני שערי פאוור פליי לקנדיינס, בן קליימר וג'ף הלפרן לקפיטלס.


אוטאווה - ניו יורק ריינג'רס 1:4

גם אם אתה בלי שלושת שחקני ההגנה הטובים שלך מול שחקן ההתקפה הטוב בליגה, אתה יכול לנצח – זה המסר שהעבירו הסנאטורס, שניצחו, למרות העדרותם של זדנו חארה וכריס פיליפס הפצועים, ו-ווייד רדן, שנמצא עם אמו החולה, את הריינג'רס. הם הגבילו את יארומיר יאגר לאסיסט. כריס ניל, פטריק איבס, דני היטלי ופטר שייפר עם השערים, וריי אמרי, שממשיך לעשות עבודה טובה בשער הסנאטורס, מאז פציעתו של דומיניק האשק באולימפיאדה, סיים עם 24 עצירות. פדור טיוטין עם השער לריינג'רס, והנריק לונדקוויסט עם 28 עצירות.

אטלנטה רואה את הפלייאוף מתרחק

טמפה ביי - אטלנטה 3:4

במשחק חשוב במאבק על הפלייאוף, הרחיקו הלייטנינג את הת'ראשרס 7 נקודות מהמקום השמיני במזרח, ועשו בכך שרות גם לקנדיינס ולדווילס. דמיטרי אפאנאסנקוב עם שני שערים, טים טיילור ופול ריינג'ר עם השערים לאלופה היוצאת, וג'והן גראהאם עם 19 עצירות. ראלי בעשר הדקות האחרונות של סטיב מק'קארת'י, סלאבה קוזלוב ובובי הוליק לא הספיקו לת'ראשרס. קארי להטונן עצר 29 עצירות.


אדמונטון - לוס אנג'לס 0:4

דוויין רולוסון עצר 20 נסיונות לשאט-אוט הראשון שלו במדי האוילרס, שהשתוו לדאקס ולקאנוקס במקום השישי במערב. הקינגס, לעומתם, בכוון ההפוך, כשהם במקום העשירי במערב, 5 נקודות מהפליי אוף. "זה חשוב לכל שוער להשיג שאט-אוט בקבוצתו החדשה" ,אמר קרייג מק'טאוויש, מאמן האויילרס, על רולוסון, שנרכש בטרייד ממינסוטה. לרוסולון זהו השאט אוט השני העונה וה-18 בקריירה. רפי טורס, סרגיי סמסונוב, יארוסלב שפאצ'ק ואלס המסקי עם השערים לאויילרס. מתייה גרון עם 27 עצירות לקינגס.


פניקס - סן חוזה 2:5

הקויוטיז משחקים ספויילרים, כשהם פגעו, שוב, בנסיון של השארקס בנסיון של השארקס להעפיל לפליי אוף מאחורי שני שערים של סטיב ריינפרכט, שער ושני אסיסטים של מייק ג'והנסון, שער ואסיסט של אולג קבאשה, ושער לרשת ריקה של מייק קומרי. קרטיס ג'וסף הוסיף 27 עצירות לקויוטיז. מילאן מיכאליק, וסטיב ברנייר, עוד העניקו יתרון זמני לשארקס, והוסיפו אסיסט כל אחד. יבגני נבוקוב עם 23 עצירות לשארקס.

מחדשות הליגה:

- דניאל ברייה מהבפאלו סייברס הושעה לשני משחקים, אחרי שפגע במקל שלו בפנים של בריאן ליץ' מבוסטון. התקרית קרתה במהלך השליש השני כשליץ' פגע במקלו בברייה מאחור, ברייה נפל, וכתוצאה מהנפילה, המקל שלו פגע בפנים של ליץ', שנפל רע לתוך הספסל של קבוצתו. מצבו של ליץ' יתברר כשהקבוצה תחזור לבוסטון. כתוצאה מהמהלך, ליץ' ספג עבירה של שתי דקות, על פגיעה במקל בשחקן יריב, וברייה לא נענש במשחק. ברייה, שחזר אחרי חודשיים מפציעה, הבקיע 8 שערים ומסר 18 אסיסטים ב-16 משחקים מאז הפציעה.

- רצף משחקים ארוך הסתיים אתמול. פציעה של אלין מק'קאולי מהשארקס, סיימה רצף של 169 משחקים רצופים, אתמול במשחק מול פניקס. מק'קאולי, עם עונה מאכזבת יחסית של 12 שערים ו-12 אסיסטים, היה פצוע כבר מספר ימים, נמסר מהקבוצה.

- ג'ייסון אליסון, הפורוורד של טורונטו, יעבור ניתוח ביד ויעדר עד סוף העונה.

- ניו יורק איילנדרס החתימו ל-3 שנים את הסנטר הרוקי ראיין אומרה, בחירת הסיבוב הראשון שלהם בדראפט האחרון.

- כריס פיליפס, המגן של אוטווה סנאטורס, נפצע בברך וייעדר 3-4 שבועות.

השתתף בהכנת הידיעה: רז מיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully