וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייס זכתה לקבלת פנים צוננת בביקורה בבריטניה

31.3.2006 / 16:47

שרת החוץ האמריקאית נתקלה במפגינים רבים שמחו על המלחמה בעיראק, בעת ביקורה בעיר הולדתו של עמיתה הבריטי בבלקבורן

שרת החוץ האמריקאית, [[קונדוליסה רייס]], זכתה לקבלת פנים צוננת מצד מפגינים, עם הגיעה לביקור גומלין בעיר הולדתו של עמיתה, שר החוץ הבריטי ג'ק סטרו בבלקבורן, [[בריטניה]]. סטרו ביקר בשנה שעברה באלבמה – עיר הולדתה של רייס.

כשהגיעה רייס לביקור בבית הספר בעיר היא התקבלה על ידי 200 מפגינים, אשר הניפו שלטים עליהם נכתב "הפסיקו את המלחמה" ו"כמה חיים שווים גלון נפט". בין המפגינים היו נשים שעטו רעלות מוסלמיות קראו "הי, הי קונדי רייס, כמה ילדים הרגת היום?" ו"קונדוליסה רייס לכי הביתה".

ג'באר קהאן, בן 16, תלמיד בבית הספר בו ביקרה רייס היה בין התומכים בביקורה, שהפגינו מהצד השני. "אנחנו צריכים להיות גאים שבן אדם בשיעור קומה כזה מגיע לבית הספר שלנו", הוא אמר לסוכנות הידיעות AFP. לדבריו, כ-50 ילדים לקחו יום חופש מן הבית ספר כדי להצטרף לשני צידי ההפגנה.

במהלך ביקור במפעל מחוץ לבלקבורן אמרה רייס, כי היא גאה שארה"ב מנסה להביא את הדמוקרטיה למדינות אחרות, כרמז למעורבות האמריקאית בעיראק. "לאנשים יש את הזכות להפגין. זו מהות הדמוקרטיה", אמרה והוסיפה, כי "ראיתי מפגינים בכל עיר בארה"ב. לאנשים יש דעות חזקות. זה טוב לבטא אותן ולא לשמור אותן בבטן".

עוד אמרה רייס בתגובה להפגנות, כי "זו האחריות שלי לקחת בחשבון דעות שונות. זה יהיה יום עצוב לדמוקרטיה, אם הדעות לא יבוטאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully